Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Maniacferretshow 2013

Startet af katjap, 6. December 2012, kl. 12:32

Sølvsten

Rigtig god udstilling alle sammen!

Håber I får en dejlig dag.




Julie

#46
Også rigtig god udstilling herfra. Jeg vil da også meget hellere sidde til eksamen 4 timer lørdag morgen.. (nej jeg vil ej )

Ferretale

Tusinde tak allesammen for en mega hyggelig dag  <3

Det var en lille hyggelig udstilling  :) :)

lille_jill

Tak for en god dag i går :D Jeg har mistet stemmen og hoster.. men du er nu meget sjovt det der tjekpoint-halløj :)

Shamua

#49
Selv tak til alle jer der kom, også dem der bare kom for at hjælpe til!
Synes bare det er helt fantastisk med så meget opbakning til udstillingerne generelt!
Og Jill, du gjorde det bare super godt!! :D ja også jer andre i tjek point! Det kørte bare! :) og bærere og sekretærer.. Og alle! Ja ej... Er bare glad for alle dem der ville hjælpe, dem der hjalp til at vi fik fine præmier og et udemærket  lotteri og det er vist stadig ikke sevet ind hvor flinke og hjælpsomme folk er :)

Tak til Katja for en super udstilling :) <3

Vh. Marianne

PiaLyng

Tak for en rigtig hyggelig udstilling :D!

Malene

Tak for en god dag! Det var en meget afslappet og hyggelig lille udstilling :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

CMS

Tak for en hyggelig udstilling! :) Jeg fik for en gangs skyld snakket med flere mennesker, jeg normalt ikke får talt så meget med, som jeg gerne ville, hvilket var SÅ hyggeligt!
Mange hilsner Christina

Shamua

http://maniacfs.jimdo.com/resultater/

Så kom resultaterne hjem så jeg kunne få skrevet dem ind. Undskyld ventetiden, de var lige røget med min mor hjem :P

Vh. Marianne

Kiddo

Jeg siger også tusinde tak for en super hyggelig dag :)
det var en stor oplevelse for mig, og jeg må sige at det var en fantastisk oplevelse :)
Your problem is you think your problem is your problem