Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mangler dommerskema 15.6 fra FCF

Startet af Maja, 6. Januar 2013, kl. 12:56

Maja

Jeg mangler dommerskema 15.6 for min ilder Butters. Hvis der er nogen der sidder tilbage med den, så vil jeg virkelig gerne have den! Jeg tror nemlig at der muligvis er en der er kommet til at tage to eller noget, for der var ikke papirer i mappen nr. 15!
Håber virkelig der er en der har den, og vil sende den til mig.

Shamua

Jeg tror muligvis vi har fundet fejlen, da der ligger to skemaer fra en anden klasse med de numre der mangler. Vi prøver lige at kontakte personen.

Mvh. First Class Ferret arrangørene

Vh. Marianne

katja

jeg mangler 15.5 på gumlem så håber de 2 i har fundet at det ene er mit
ejer af 7 dejlige trolde,

Maja

Hvor længe tror du det vil tage før vi får svar tilbage om vi får skemaerne?

Cille

Det er ikke til at sige...vi venter svar fra den den person som måske ved fejl har taget 2 forkerte.
Det er jo ikke alle folk der tjekker mail hver dag :)

Anne

Jeg skulle hilse fra Dolly og sige at det vist er hende der er synderen, hun står med 2 forkerte skemaer, som bliver sendt til rette ejere så snart hun har snakket med udstillingen om hvem og hvordan :)

Maja

Jamen hvis det kan være til nogen hjælp, så må hun meget gerne skanne den ind og sende den på mail : ) (selvfølgelig hvis det er Butters' skema 15.6) men den må også godt blive sendt med posten. Problemet er bare at jeg lige har flytte adresse, og jeg har i forvejen haft lidt besvær med at få min post : ( så for en sikkerheds skyld, så vil jeg gerne hvis begge dele kunne lade sig gøre.

Anne

#7
jeg har lige skrevet til hende at hun skal tjekke herinde før hun sender noget afsted ;)


Hvis dem der mangler kommer på næste udstilling (Maniac) kan jeg godt tage dem med, hvis det er nemmere.

Maja

Jeg kommer desværre ikke: s men hvordan finder jeg hendes bruger herinde, for så kan jeg lige selv skrive til hende hvis det er :)

Anne


Maja


NemoToft

Hej.
Mega pinligt  :X Jeg har vist været træt, da jeg jeg indfangede mine dommerskemaer.
Maja og Katja, er i søde at sende mig en privat besked med navne, adr osv. Så vil jeg sende dommerskemaerne med posten. Plus jeres mail adr, så skal jeg nok scanne dommerskemaerne ind og maile dem samtidig..
Undskyld.
Knus Dolly.

NemoToft

Så er Maja's dommer skema på vej til rette ejer mand  :)


NemoToft

Hej.
Så er Maja's skema hjemme hos Butters  ;)
Jeg har ikke hørt fra Katja endnu.
Knus Dolly.

Palle

Jeg savner også mit på min lille elskede Elendil.