Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dragon Ferrets Show 2013

Startet af lille_jill, 9. Marts 2013, kl. 13:20

PiaLyng

Citat fra: Stephanie Dato 11. Marts 2013, kl. 22:41
Citat fra: Sølvsten Dato 11. Marts 2013, kl. 13:39
Citat fra: Eliza Dato 11. Marts 2013, kl. 13:38
Citat fra: PiaLyng Dato 11. Marts 2013, kl. 09:10
Tror ikke jeg kommer :/ Lyder ellers som en anderledes udstilling, med det underholdning

hvilken underholdning??

Bingo banko

er det bankoen der gør udstillingen til en ekstra ordinær og større end en almindelig udstilling? For jeg har været ret nysgerrig over den sætning.

For tænker lidt med 2 dommere så kan den ikke være helt så stor igen, medmindre det skal være en natudstilling :)

Jeg har dog ikke langt hjem, så det gør ikke mig noget



Jeg mente det med bankoen, for det er første gang jeg ser det til en udstilling, og det er da anderledes ;)? Og så er der det med Jills lorte konkurrence, og tegnekonkurrencen, som ikke kun er for børn ( hvad jeg lige kan læse ).
Så er da lidt ked af jeg nok går glip af en udstilling med anderledes "tidsfordirv/underholdning/konkurrencer" :)..

Håber det var forklaring nok..

-Og der kan da ikke blive noget anderledes om der sidder 2 eller 4 dommere, det er jo vist prøvet før :)..
(skrev vist INTET med størrelsen, men underholdningen, som jeg mente med de ovennævngte ting :D )

SaschaDJensen

Får man kvitteret at man er tilmeldt :D 

lille_jill

#32
De fleste ved nok, hvad der er sket mellem Simone og Marianne. Marianne gik herefter ud af arrangørgruppen og Simone spurgte om jeg ville fortsætte udstillingen under ændret navn og logo, hvilket slet ikke var det jeg havde forventet. Hende og jeg blev dog enige om, at prøve at fortsætte selv.
I morges kom Simone og jeg i en uoverensstemmelse og hun har skrevet til mig, at jeg skal glemme alt om udstillingen. Da hun i første omgang aflyste den til mig, må jeg derfor formode at hun helt aflyser den nu.
Jeg er blevet bedt om ikke at kontakte hende igen. Før da bedte jeg hende svare på spørgsmål herinde, men hun havde ikke tid. Syntes bare at jeg personligt skylder en undskyldning for de manglende svar til dem som har tilmeldt sig.

Men overordnet skal folk se udstillingen som aflyst. Så må Simone bryde ind, hvis det er helt forkert opfattet.

Jeg undskylder på mine egne vejne igen mange gange til dem som har tilmeldt sig.

Eliza

Citat fra: lille_jill Dato 12. Marts 2013, kl. 13:12
De fleste ved nok, hvad der er sket mellem Simone og Marianne. Marianne gik herefter ud af arrangørgruppen og Simone spurgte om jeg ville fortsætte udstillingen under ændret navn og logo, hvilket slet ikke var det jeg havde forventet. Hende og jeg blev dog enige om, at prøve at fortsætte selv.
I morges kom Simone og jeg i en uoverensstemmelse og hun har skrevet til mig, at jeg skal glemme alt om udstillingen. Da hun i første omgang aflyste den til mig, må jeg derfor formode at hun helt aflyser den nu.
Jeg er blevet bedt om ikke at kontakte hende igen. Før da bedte jeg hende svare på spørgsmål herinde, men hun havde ikke tid. Syntes bare at jeg personligt skylder en undskyldning for de manglende svar til dem som har tilmeldt sig.

Men overordnet skal folk se udstillingen som aflyst. Så må Simone bryde ind, hvis det er helt forkert opfattet.

Jeg undskylder på mine egne vejne igen mange gange til dem som har tilmeldt sig.

Tak for en opdate Jill, synes det er trist :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Det var synd, men det er hvad der kan ske. Jeg håber da at du prøver igen senere og at jeg så kan komme

PiaLyng


Shamua

Jeg håber også du laver en anden jill :) og så håber jeg at jeg kan komme :)

Vh. Marianne

Stephanie

Citat fra: PiaLyng Dato 12. Marts 2013, kl. 01:45
Citat fra: Stephanie Dato 11. Marts 2013, kl. 22:41
Citat fra: Sølvsten Dato 11. Marts 2013, kl. 13:39
Citat fra: Eliza Dato 11. Marts 2013, kl. 13:38
Citat fra: PiaLyng Dato 11. Marts 2013, kl. 09:10
Tror ikke jeg kommer :/ Lyder ellers som en anderledes udstilling, med det underholdning

hvilken underholdning??

Bingo banko

er det bankoen der gør udstillingen til en ekstra ordinær og større end en almindelig udstilling? For jeg har været ret nysgerrig over den sætning.

For tænker lidt med 2 dommere så kan den ikke være helt så stor igen, medmindre det skal være en natudstilling :)

Jeg har dog ikke langt hjem, så det gør ikke mig noget



Jeg mente det med bankoen, for det er første gang jeg ser det til en udstilling, og det er da anderledes ;)? Og så er der det med Jills lorte konkurrence, og tegnekonkurrencen, som ikke kun er for børn ( hvad jeg lige kan læse ).
Så er da lidt ked af jeg nok går glip af en udstilling med anderledes "tidsfordirv/underholdning/konkurrencer" :)..

Håber det var forklaring nok..

-Og der kan da ikke blive noget anderledes om der sidder 2 eller 4 dommere, det er jo vist prøvet før :)..
(skrev vist INTET med størrelsen, men underholdningen, som jeg mente med de ovennævngte ting :D )

Det med større og ekstraordinær er hvad der stod på udstillingens hjemmeside :) derfor jeg spurgte, for jeg ved ikke hvad det betød..og hvis den skulle være større end First Class og VIF deltagermæssigt, men med kun 2 dommer, så ville det jo blive en lang lang udstilling, det var det jeg mente :)

Mht til underholdningen så aner jeg intet om det, jeg vidste slet ikke at der var Banko. Ved slet ikke engang hvor det har stået

Så mit spørgsmål var ikke henvendt på dine udtalelser, men henvendt til arrangørerne (hvilket så kan være ligegyldigt nu hvor der ikke kommer udstilling)

Ferretale

Da jeg ikke er på fb plejer jeg tit at være helt bagud og ikke fatte en skid a hvad der foregår  :P

Men jeg vil lige høre, er denne udstilling ikke aflyst alligevel?
Jeg har nemlig fået en bekræftelse a at ha meldt mig til  :)

Cille

Det tror jeg ikke du får svar på herinde da hovde arrangøren har meldt sig ud fra ferretopia

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Flot at man som arrangør bare melder sig ud, ude lige at melde herinde i hendes tråd hvad der sker. Meget proff mon ikke det bliver en "super" udstilling.

Ferrettale, her er hvad simone har skrevet på face hvis du har problemer med at følge med(forståeligt)

Jeg vil lige gøre opmærksom på at Dragon Ferrets Show alligevel bliver til noget :) Jeg arrangerer den bare alene. Det er stadig samme tid og sted, og dem der allerede har tilmeldt sig behøver ikke at gøre det igen, og i er sikret pladser ;) Hvis i vil vide mere, er der en facebook side der hedder Dragon Ferrets Show, og i kan gå ind på hjemmesiden: http://dragonferrets.jimdo.com/ Der vil blive rettet en del i den dog, og der er ikke konto-oplysninger endnu, men tilmeldingen er åben :)

Ferretale

Oki ja det har jeg jo som sagt slet ik mulighed for at læse  :S

A_M_T: Tak fordi du gad sætte det herind  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Ferretale Dato 16. Marts 2013, kl. 18:50
Oki ja det har jeg jo som sagt slet ik mulighed for at læse  :S

A_M_T: Tak fordi du gad sætte det herind  :)

Nej det er da også lidt for dårligt som arrangør at man ikke lige følger op på det herinde, når nu man har sat det igang :S
Det var så lidt. Men mon ikke du kan følge med på hjemmesiden fremover, andre udstillinger plejer i hvert fald at opdatere, nyheder, ændringer osv. På deres hjemmeside.