Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dragon Ferrets Show 2013- Så prøver jeg igen! :)

Startet af GoldenDragonFerrets, 10. April 2013, kl. 13:07

GoldenDragonFerrets

http://dragonferrets.jimdo.com/

Jeg vil gerne byde velkommen til den helt nyopstartede ilderudstilling Dragon Ferrets Show! Det bliver enten en lille hyggeudstilling i københavnsområdet eller en stor udstilling i Herlev. Ifølge Hjemmesiden skal den holdes i Herlev, men der har været komplikationer og der er derfor ikke særlig mange ildere tilmeldt endnu. Hvilket måske gør at jeg er nødt til at ændre planer. Men det er 100 % sikkert at det bliver i københavnsområdet. Det vil blive en anderledes udstilling med bl.a. en tegnekonkurrence og der vil blive lagt vægt på flotte præmier. Derfor er tilmeldingsgebyret lidt højere end normalt. Der vil snarest muligt blive lagt kontooplysninger op på hjemmesiden. Det er de 2 dommere der står derinde der vil komme. Og hvis der lige pludselig kommer til at deltage mange ildere, vil der blive tilføjet endnu en :)

Glæder mig til et brag af en udstilling!

Mvh

Simone

Anne

Simone du mangler stadig at rette "Dansk Ilder Udstilling" til "dragon ferret show" under handicap diplom. Vil du ikke godt være sød at få det gjort.

Jeg kan desværre ikke komme på udstillingen :( Men jeg håber du får nok til at holde den store

GoldenDragonFerrets

Nå var det under handicapdiplom?? Jo selvfølgelig! Det var ikke mig der skrev det punkt i sin tid, så det anede jeg ikke. Men gør det med det samme :) Ærgeligt at du ikke kan komme :( Men sådan er det jo :)

Anne

#3
ja det står bare et enkelt sted, vil gerne have dig til at rette det :)

Og ja det er ærgerligt, men det falder lige den måned hvor jeg er blevet færdig og ikke får nogen penge fordi SU er forudbetalt og dagpenge bagudbetalt

Møghætte

jeg ville gerne med men har ingen løbegård, eller jo med den kan ilderne slippe ud af xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

3totter

Er ikke helt sikker på om jeg er eller ikke er tilmeldt

Anne

Citat fra: Møghætte Dato 10. April 2013, kl. 13:58
jeg ville gerne med men har ingen løbegård, eller jo med den kan ilderne slippe ud af xD

Du kan vel tage et bur med i stedet? I "gamle dage" før alle havde løbegårde, havde vi alle sammen bure med, og det er der aldrig nogen der er døde af :)

Møghætte

Citat fra: Anne Dato 10. April 2013, kl. 14:34
Citat fra: Møghætte Dato 10. April 2013, kl. 13:58
jeg ville gerne med men har ingen løbegård, eller jo med den kan ilderne slippe ud af xD

Du kan vel tage et bur med i stedet? I "gamle dage" før alle havde løbegårde, havde vi alle sammen bure med, og det er der aldrig nogen der er døde af :)
jo kunne jeg i længden godt men har kun det bor de går i og det er ret tungt xD
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

måske nogen har et lånebur eller løbegård de kan tage med til dig

lille_jill

Citat fra: Møghætte Dato 10. April 2013, kl. 15:45
Citat fra: Anne Dato 10. April 2013, kl. 14:34
Citat fra: Møghætte Dato 10. April 2013, kl. 13:58
jeg ville gerne med men har ingen løbegård, eller jo med den kan ilderne slippe ud af xD

Du kan vel tage et bur med i stedet? I "gamle dage" før alle havde løbegårde, havde vi alle sammen bure med, og det er der aldrig nogen der er døde af :)
jo kunne jeg i længden godt men har kun det bor de går i og det er ret tungt xD

Har sendt dig en PB, tror ikke du har set den?

GoldenDragonFerrets

Claus, jeg har sendt dig en bekræftelses-mail. Så det betyder at du er tilmeldt. Men har du ikke fået den?

ChiliDC


GoldenDragonFerrets

Det tror jeg desværre ikke. Så skulle der komme 50 ildere ud af den blå luft lige pludselig. Men det bliver stadig i København. Så det er altså ikke særlig meget længere man skal trods alt :)

ChiliDC

Ok håber bare ikke det bliver mere end 1t transport   :(

GoldenDragonFerrets

OVERHOVEDET IKKE :D haha. Det vil aldrig tage i nærheden af en time at komme igennem københavn, også selvom at du skal fra den ene ene til den anden. Så rolig, rolig :)