Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dragon Ferrets Show 2013- Så prøver jeg igen! :)

Startet af GoldenDragonFerrets, 10. April 2013, kl. 13:07

lussingen

Jeg vil nu sige, at mit indlæg ikke var ment som brok. Det var mere en forklaring på, hvorfor jeg evt. ville trække mine dyr, hvis det skulle foregå udendørs. Jeg kunne forestille mig at grunden til at folk gerne vil have svar på deres spørgsmål er, at der er betalingsfrist lige om lidt. Det er jo trods alt relevant hvor det bliver holdt, samt om deltagergebyret er sat op.
Jeg er da ked af at du tager det som en kritik og bare melder helt fra.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Jeg er da ked af du har det på den måde Simone, for jeg er sgu en af dem der har forsvaret dig og sagt at du burde have en chance, så synes den reaktion er en smule ærgerlig :(

Jeg kan godt forstå det er op ad bakke med alle de ting der er sket, men netop derfor havde du en masse at bevise og dermed være måske en smule bedre til at melde ud hurtigt, for at folk ikke blev nervøse eller i tvivl om hvad der skulle ske.

Synes oprigtigt at det er synd den udstilling ikke bliver til noget :(

Der ligger intet personligt i det fra min side. Jeg har bare som betaler haft brug for at være informeret, specielt når jeg ikke kender dig (som selvfølgelig ikke er din skyld ;) )
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sheila-Maria

Hvad er adressen til hjemmesiden for denne udstilling ? :)
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

Sheila-Maria

Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.