Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

sydhavs øernes ilder udstilling

Startet af skov, 14. April 2013, kl. 18:40

skov

Vi nogle ilder folk der gået sammen ,idet af falster ikke holder noget udstilling iår ,vil vi prøve at afholde en udstilling her på lolland
flere detaljer kan ses har www.sydhavsilder.qsite.dk

Anne

Nu havde jeg godt nok besluttet mig for at jeg ikke skulle på udstillinger så langt væk i år, men siden I nu har delt de vildtfarvede op vil jeg da overveje det :)

Kan man tilmelde sig fra nu eller? og er afmeldingsfrist den samme som tilmeldingsfrist?

FerretParadise

Super dejligt med en ny udstilling.   :)
Jeg har lige et spørgsmål:

Uddeler I ikke præmier i selve klasserne?
På jeres hp skriver I:

Præmier:

Der er præmier til bedste junior – senior- veteran og handicap.

Bedst i show (BIS) – Bedst i modsat køn (BIM)
Bedste : standard, pastel, hvid, silver, sort, andre farver, junior, senior, veteran, handicap og angora.
Dommerfavoritter og sjove titler med mere.

Der er diplomer og plaketter til minde om dagen til alle deltager


Det er nok en fejl.  ;)
Ihvertfald vil jeg gerne deltage, hvis ikke lige det kommer til at falde sammen med et andet arragement.  :)
Ann Hillerslev.

PiaLyng

Tror jeg vil finde ud af noget med sommerhus, og mini ferie, hvis vi tilmelder os :D. hvilket jeg tror vi gør!

Miss-Bjerregaard

Hvis jeg kan finde nogen og køre med og en jeg kan nappe en løbegård af :D Så kan i nok også godt regne med mig :d
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

skov

Citat fra: Anne Dato 14. April 2013, kl. 21:14
Nu havde jeg godt nok besluttet mig for at jeg ikke skulle på udstillinger så langt væk i år, men siden I nu har delt de vildtfarvede op vil jeg da overveje det :)

Kan man tilmelde sig fra nu eller? og er afmeldingsfrist den samme som tilmeldingsfrist?
[/
quote]

du kan tilmelde dig nu og sidste tilmelding er 10 august ,du tilmelder dig på mail hilsen mariann

skov

Citat fra: FerretParadise Dato 14. April 2013, kl. 21:16
Super dejligt med en ny udstilling.   :)
Jeg har lige et spørgsmål:

Uddeler I ikke præmier i selve klasserne?
På jeres hp skriver I:

Præmier:

Der er præmier til bedste junior – senior- veteran og handicap.

Bedst i show (BIS) – Bedst i modsat køn (BIM)
Bedste : standard, pastel, hvid, silver, sort, andre farver, junior, senior, veteran, handicap og angora.
Dommerfavoritter og sjove titler med mere.

Der er diplomer og plaketter til minde om dagen til alle deltager


Det er nok en fejl.  ;)
Ihvertfald vil jeg gerne deltage, hvis ikke lige det kommer til at falde sammen med et andet arragement.  :)
nej det ikke en fejl :-)

lille_jill

dvs. vinder man en førsteplads, så får man ikke engang en rosette, pokal eller statue-dimmer? :(

AlisVolatPropiis

#8
Undskyld...men hvem er i? :S jeg ved godt det er et virkelig uhøfligt spørgsmål :S og måske har jeg mødt jer uden at vide det....men....

Derudover...hvad koster det at deltage? jeg kan ikke finde den info....

Ydermere kan jeg se rummet ilderne skal stå i er ret lille hvis folk har løbegårde med -hvad med smittefare???

CMS

#9
Det er meget fedt, at I under Jeres "info" afsnit TOTALT har kopieret fra VIF's hjemmeside uden at ændre så meget som et komma! Dog vil jeg bede Jer rette/fjerne Very Important Ferrets alle de steder, I har glemt at rette det ASAP!! (bl.a. under champ. certifikater ;) )

Edit: Jeg har ikke tænkt mig at lave en sag ud af det, men det er faktisk forbudt at kopiere direkte uden at have en aftale med den person, der har ophavsrettighederne eller alternativt at have KLAR kildehenvisning til, hvor man har "lånt" det. Man må selvfølgelig gerne omformulere med egne ord, men det er vist ikke det, der er tale om her.
Mange hilsner Christina

Sølvsten

#10
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. April 2013, kl. 21:00
Undskyld...men hvem er i? :S jeg ved godt det er et virkelig uhøfligt spørgsmål :S og måske har jeg mødt jer uden at vide det....men....

Derudover...hvad koster det at deltage? jeg kan ikke finde den info....

Ydermere kan jeg se rummet ilderne skal stå i er ret lille hvis folk har løbegårde med -hvad med smittefare???

Trine det står under tilmelding

Hvor ser man hvilket rum det er?

AlisVolatPropiis

Christel...arh tak :) her... http://www.kastager.dk/billede%20galleri%20store%20sal.htm


Det er godt nok dyrt i forhold til man ikke får præmier....er der velkomstposer? hvad får jeg for alle de penge?

FerretParadise

Citat fra: skov Dato 18. April 2013, kl. 19:08
Citat fra: FerretParadise Dato 14. April 2013, kl. 21:16
Super dejligt med en ny udstilling.   :)
Jeg har lige et spørgsmål:

Uddeler I ikke præmier i selve klasserne?
På jeres hp skriver I:

Præmier:

Der er præmier til bedste junior – senior- veteran og handicap.

Bedst i show (BIS) – Bedst i modsat køn (BIM)
Bedste : standard, pastel, hvid, silver, sort, andre farver, junior, senior, veteran, handicap og angora.
Dommerfavoritter og sjove titler med mere.

Der er diplomer og plaketter til minde om dagen til alle deltager


Det er nok en fejl.  ;)
Ihvertfald vil jeg gerne deltage, hvis ikke lige det kommer til at falde sammen med et andet arragement.  :)
nej det ikke en fejl :-)

Dvs at der ikke er nogen præmier i alle klasserne?
Hvad gør I så??
Råber I bare op hvilke dyr der skal være med til de højere bedømmelser? Og så er der kun præmier til varianterne, og BIS/BIM?
Ann Hillerslev.

CMS

Citat fra: FerretParadise Dato 18. April 2013, kl. 21:53
Citat fra: skov Dato 18. April 2013, kl. 19:08
Citat fra: FerretParadise Dato 14. April 2013, kl. 21:16
Super dejligt med en ny udstilling.   :)
Jeg har lige et spørgsmål:

Uddeler I ikke præmier i selve klasserne?
På jeres hp skriver I:

Præmier:

Der er præmier til bedste junior – senior- veteran og handicap.

Bedst i show (BIS) – Bedst i modsat køn (BIM)
Bedste : standard, pastel, hvid, silver, sort, andre farver, junior, senior, veteran, handicap og angora.
Dommerfavoritter og sjove titler med mere.

Der er diplomer og plaketter til minde om dagen til alle deltager


Det er nok en fejl.  ;)
Ihvertfald vil jeg gerne deltage, hvis ikke lige det kommer til at falde sammen med et andet arragement.  :)
nej det ikke en fejl :-)

Dvs at der ikke er nogen præmier i alle klasserne?
Hvad gør I så??
Råber I bare op hvilke dyr der skal være med til de højere bedømmelser? Og så er der kun præmier til varianterne, og BIS/BIM?

Neeeej da, der er også til certifikat til championaterne - hvis de da vel at mærke er en af de bedst placerede ildere på VIF (man må vente længe i spænding) :P
(sorry, kunne simpelthen ikke lade være)
Mange hilsner Christina

Sølvsten

Det kan godt være jeg stadig ikke helt har forstået det med championcertifikater, så må I have mig undskyldt. Men I uddeler dem, men giver ikke selv 1. Pladser. Det giver ikke helt mening i mit hoved.