Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

sydhavs øernes ilder udstilling

Startet af skov, 14. April 2013, kl. 18:40

Anne

Mon ikke de forstod spørgsmålet sådan om det var en fejl med om der var præmier til de ting der står på hjemmesiden, og ikke havde opfattet at fejlen lå i at der mangler 1, 2 og 3 pladser i klasserne?

Jeg har svært ved at forestille mig at der virkelig ikke er placeringer i klasserne, så lad dem nu lige forstå spørgsmålet og svare igen, for det andet kan jo ikke passe :)

AlisVolatPropiis

Næsten to uger senere...stadig intet svar...og ingen ændringer på hjemmesiden der tydeligvis er plagieret direkte fra en anden udstillings hjemmeside.....

skov

Citat fra: lille_jill Dato 18. April 2013, kl. 20:09
dvs. vinder man en førsteplads, så får man ikke engang en rosette, pokal eller statue-dimmer? :(

jo der da præmier til alle vinder i klasserne m.m

Eliza

Citat fra: skov Dato 30. April 2013, kl. 22:53
Citat fra: lille_jill Dato 18. April 2013, kl. 20:09
dvs. vinder man en førsteplads, så får man ikke engang en rosette, pokal eller statue-dimmer? :(

jo der da præmier til alle vinder i klasserne m.m

Det er nok en god ide at lave en skema over hvor mange ildere der skal være i en klasse for at få 1. 2. og 3. pladser. Det er jo lidt forskelligt fra udstilling til udstilling.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

skov

Citat fra: Eliza Dato  1. Maj 2013, kl. 12:44
Citat fra: skov Dato 30. April 2013, kl. 22:53
Citat fra: lille_jill Dato 18. April 2013, kl. 20:09
dvs. vinder man en førsteplads, så får man ikke engang en rosette, pokal eller statue-dimmer? :(

jo der da præmier til alle vinder i klasserne m.m

Det er nok en god ide at lave en skema over hvor mange ildere der skal være i en klasse for at få 1. 2. og 3. pladser. Det er jo lidt forskelligt fra udstilling til udstilling.

Det står der allerede under præmier ,hvor mange ilder der skal til at udløse en præmie

Eliza

Nogen der ved hvorfor alle resultaterne ikke står på hjemmesiden, men kun hvem der vandt de lidt større bedømmelser?

Fb siden er slettet, så kan ikke rigtig spørge der.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Citat fra: Eliza Dato  7. September 2013, kl. 13:43
Nogen der ved hvorfor alle resultaterne ikke står på hjemmesiden, men kun hvem der vandt de lidt større bedømmelser?

Fb siden er slettet, så kan ikke rigtig spørge der.

Resultaterne for klasserne står hvis du trykker på resultater 2013, de større bedømmelser hvis du trykker på undergruppen resultater 2013

Og fb gruppen blev slettet da det blev påpeget at der var fejl (bl.a forkert placeringer/point i klasserne, samt mgl uddeling af 2 championater) og istedet for at tage fejlene til sig (der kan jo desværre ske fejl til udstillinger) så blev gruppen slettet.

Eliza

Ok min mobil ville ikke lige samarbejde, men kan se det nu.

Det lyder en smule uprofessionelt desværre :(

Kan man overhovedet bruge resultater fra sådan en udstilling, når der er så mange fejl  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Eliza

Kan se jeg også skal gætte mig til hvilke klasser der var hvad når jeg ikke har et katalog  :S i det mindste kender jeg da en del ildere og ka regne ud hvilke klasser det er.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

#24
Citat fra: Eliza Dato  7. September 2013, kl. 19:46
Ok min mobil ville ikke lige samarbejde, men kan se det nu.

Det lyder en smule uprofessionelt desværre :(

Kan man overhovedet bruge resultater fra sådan en udstilling, når der er så mange fejl  :S

Selve bedømmelserne i klasserne samt de højere bedømmelser, er jeg nu helt overbevist om, har foregået korrekt. I starten var jeg bange for, der var rodet rundt med ildere/dommerskemaer, da de ikke tog dem ind i rækkefølge men bare tog den kasse, der lige stod der. Dog udfrittede jeg ilderbærerne lidt efter bedømmelserne, og jeg vælger at tro på, de har fået matchet de rigtige ildere med de rigtige dommerskemaer :)

Dog synes jeg, det er forkasteligt, man reagerer så utrolig barnligt, når der bliver påpeget en fejl! Man KAN lave fejl på en udstilling (og det bliver de ikke bebrejdet for), men man er godt nok nødt at tage det til sig, være lidt ydmyg og rette fejlen (hvis dette kan nås).
Mange hilsner Christina

Shamua

Citat fra: CMS Dato  8. September 2013, kl. 08:47
Citat fra: Eliza Dato  7. September 2013, kl. 19:46
Ok min mobil ville ikke lige samarbejde, men kan se det nu.

Det lyder en smule uprofessionelt desværre :(

Kan man overhovedet bruge resultater fra sådan en udstilling, når der er så mange fejl  :S

Selve bedømmelserne i klasserne samt de højere bedømmelser, er jeg nu helt overbevist om, har foregået korrekt. I starten var jeg bange for, der var rodet rundt med ildere/dommerskemaer, da de ikke tog dem ind i rækkefølge men bare tog den kasse, der lige stod der. Dog udfrittede jeg ilderbærerne lidt efter bedømmelserne, og jeg vælger at tro på, de har fået matchet de rigtige ildere med de rigtige dommerskemaer :)

Dog synes jeg, det er forkasteligt, man reagerer så utrolig barnligt, når der bliver påpeget en fejl! Man KAN lave fejl på en udstilling (og det bliver de ikke bebrejdet for), men man er godt nok nødt at tage det til sig, være lidt ydmyg og rette fejlen (hvis dette kan nås).

Jeg følger ikke nok med og nåede ikke at se hvilken fejl der blev påpeget :P

Hvilken fejl er det? :)

Vh. Marianne

Stephanie

Citat fra: Shamua Dato  8. September 2013, kl. 11:38
Citat fra: CMS Dato  8. September 2013, kl. 08:47
Citat fra: Eliza Dato  7. September 2013, kl. 19:46
Ok min mobil ville ikke lige samarbejde, men kan se det nu.

Det lyder en smule uprofessionelt desværre :(

Kan man overhovedet bruge resultater fra sådan en udstilling, når der er så mange fejl  :S

Selve bedømmelserne i klasserne samt de højere bedømmelser, er jeg nu helt overbevist om, har foregået korrekt. I starten var jeg bange for, der var rodet rundt med ildere/dommerskemaer, da de ikke tog dem ind i rækkefølge men bare tog den kasse, der lige stod der. Dog udfrittede jeg ilderbærerne lidt efter bedømmelserne, og jeg vælger at tro på, de har fået matchet de rigtige ildere med de rigtige dommerskemaer :)

Dog synes jeg, det er forkasteligt, man reagerer så utrolig barnligt, når der bliver påpeget en fejl! Man KAN lave fejl på en udstilling (og det bliver de ikke bebrejdet for), men man er godt nok nødt at tage det til sig, være lidt ydmyg og rette fejlen (hvis dette kan nås).

Jeg følger ikke nok med og nåede ikke at se hvilken fejl der blev påpeget :P

Hvilken fejl er det? :)

Peter skrev at der var fejl i et par klasser.

Og Phlox og Cassidy har ikke fået championat trods de ligger i de 6 bedste pointsummer.

Shamua

#27
Citat fra: Stephanie Dato  8. September 2013, kl. 11:40
Citat fra: Shamua Dato  8. September 2013, kl. 11:38
Citat fra: CMS Dato  8. September 2013, kl. 08:47
Citat fra: Eliza Dato  7. September 2013, kl. 19:46
Ok min mobil ville ikke lige samarbejde, men kan se det nu.

Det lyder en smule uprofessionelt desværre :(

Kan man overhovedet bruge resultater fra sådan en udstilling, når der er så mange fejl  :S

Selve bedømmelserne i klasserne samt de højere bedømmelser, er jeg nu helt overbevist om, har foregået korrekt. I starten var jeg bange for, der var rodet rundt med ildere/dommerskemaer, da de ikke tog dem ind i rækkefølge men bare tog den kasse, der lige stod der. Dog udfrittede jeg ilderbærerne lidt efter bedømmelserne, og jeg vælger at tro på, de har fået matchet de rigtige ildere med de rigtige dommerskemaer :)

Dog synes jeg, det er forkasteligt, man reagerer så utrolig barnligt, når der bliver påpeget en fejl! Man KAN lave fejl på en udstilling (og det bliver de ikke bebrejdet for), men man er godt nok nødt at tage det til sig, være lidt ydmyg og rette fejlen (hvis dette kan nås).

Jeg følger ikke nok med og nåede ikke at se hvilken fejl der blev påpeget :P

Hvilken fejl er det? :)

Peter skrev at der var fejl i et par klasser.

Og Phlox og Cassidy har ikke fået championat trods de ligger i de 6 bedste pointsummer.
Okay :) .. Den med klasserne er NÆSTEN rettet, der mangler vist en (klasse 12 passer ikke), der var indskrivnings fejl fra den resultat liste jeg skrev til dem og så til at hun har skrevet det ind på hjemmesiden. Og synes så at det burde champion certifikaterne også.

Den med certifikaterne er så min skyld :P Jeg blev jo bedt om at gøre det, så jeg var ikke forberedt på at skulle lave noget i den dur. Jeg kunne så ikke lige hoppe på nettet dernede for at se hvilke regler de havde i forhold til dem, og de enkelte jeg kunne spørge vidste det ikke, så jeg tog de enkelte point summe (99,5 talte for to da der var 2 osv.) fordi jeg skulle skynde mig da præmie overrækkelsen var starten.... I min resultat liste står der så at Cassidy skulle have fået sit certifikat?!  :S

MEN certifikaterne kan jo rettets og det synes jeg de bør hvis der står noget andet på hjemmesiden.

Men den resultat liste jeg har burde være rigtig såfremt dommerskemaerne passer til dyrene (hvilket jeg tror på de gør), da jeg skrev alle resultaterne ned samtidig med jeg også lige lavede en skimte resultat gennemtjekning. Det var også derfor der lige pludselig kom en masse recalls og at nogle var til recall uden ingen af dem fik præmier. Der var også flere ting som var med til det rod der var.

Kan man mon oploade word fil herinde? Ellers til dem der skal bruge den, kan jeg hvertfald sende den :)


Vh. Marianne

Shamua

Så vidt jeg lige kan regne ud så går champion certifikaterne fra 99,5 - 97,5 point.

Der er pointsumme af: 99,5 - 99 - 98,5 - 98,25 - 98 - 97,5

Så ja de to burde få med den metode som der står på hjemmesiden. :)

Vh. Marianne

skov

hej allesammen , det var første gang vi holdt udstilling ,vi syntes selv det var en sjov og en meget lærerig dag ,og selvfølig kan vi lave fejl og har også opdaget at vi har lavet fejl , dem der indvolveret i disse fejl har fået en mail så vi kan rette fejlen , meget mere kan vi ikke gøre ,og opdager man at noget ikke stemmer overens ,så send dog en mail så det kan blive rettede , det menneskeligt at fejle ,og vi håber da at alle havde en dejlig dag og fik set en masse ildervenner ,på min facebook side kan man se hvad tv optog og sendte om aften og man kan se hvad avisen skrev         http://ilderbanden.dk/Artikler/SydhavsIlderen.pdf   og        http://www.tv2east.dk/video/2013-08-31/sydhavsildertraef-paa-lolland#.UiM632jB6tU.facebook      hilsen mariann skov