Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

sydhavs øernes ilder udstilling

Startet af skov, 14. April 2013, kl. 18:40

Julie

Er I interesserede I feedback på udstillingen? Jeg har en flot liste med punkter nemlig...

Julie

Jeg vil lige sige undskyld for mit tidligere indlæg. Det var upassende og provokerende. Undskyld

Sølvsten

Citat fra: Julie Dato 16. September 2013, kl. 12:34
Jeg vil lige sige undskyld for mit tidligere indlæg. Det var upassende og provokerende. Undskyld

??

Julie

Citat fra: Sølvsten Dato 16. September 2013, kl. 13:48
Citat fra: Julie Dato 16. September 2013, kl. 12:34
Jeg vil lige sige undskyld for mit tidligere indlæg. Det var upassende og provokerende. Undskyld

??
Jeg havde skrevet et mindre pænt indlæg med ting omkring udstillingen i en mindre brandert den anden dag. Bad om at få det fjernet

mette11

Jeg synes altså ikke at det var så slemt. Jeg kunne have skrevet det værre ædru  :P :P :P Nu var jeg ikke med og derfor kan jeg ikke udtale mig om noget som helst med den udstilling, men jeg synes det er fair nok at man udtrykker sin mening - også selvom den ikke er pæn. Så længe det bliver gjort i et sobert sprog og på en konstruktiv måde  ;)

Sølvsten

Citat fra: Julie Dato 16. September 2013, kl. 17:45
Citat fra: Sølvsten Dato 16. September 2013, kl. 13:48
Citat fra: Julie Dato 16. September 2013, kl. 12:34
Jeg vil lige sige undskyld for mit tidligere indlæg. Det var upassende og provokerende. Undskyld

??
Jeg havde skrevet et mindre pænt indlæg med ting omkring udstillingen i en mindre brandert den anden dag. Bad om at få det fjernet

Det læste jeg godt synes nu ikke det var så slemt, men jeg må indrømme at jeg undrede mig over dine slåfejl det plejer du ikke at ha. Men nu ved jeg hvorfor hi hi

Julie

Det er jeg glad for at I synes - men sobert og konstruktivt? Jeg synes ellers jeg var lige grov nok ift hvordan jeg normalt er. ;) Det kan være jeg får taget mig sammen til at få det skrevet på en pænere måde, for det var heller ikke min mening at tage modet fra dem