Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

D. 10. august :)

Startet af Shamua, 16. April 2013, kl. 17:12

Shamua

Hej allesammen,

Vi er nogle tøser som er igang med at stable en ny udstilling på benene som vi regner med bliver afholdt d. 10. august 2013 i Jylland!
Vi glæder os rigtig meget til at præsentere denne udstilling for jer, da dette bliver et helt nyt og anderledes udstillings koncept med inspiration fra de gamle udstillinger.
Vi håber på at kunne offentliggøre hele konceptet og udstillingen i næste uge og det glæder vi os til!

Mvh. Jill, Katja, Pia og Marianne

Vh. Marianne

Eliza

hold nu op hvor jeg synes det er irriterende at i skal komme med sådan en udmelding uden at fortælle hvad det går ud på ;) kunne I ik bare have ventet en uge til I ved noget mere, så havde I måske haft ondt i maven af spænding, men vi andre skulle ikke sidde og være nysgerrige en hel uge eller mere ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

#2
Nu har jeg deltaget på udstillinger siden 2004, så hvis jeg nu tænker godt efter, så kan det være, at jeg kan komme med et par "gæt".

Dengang var der ilder-konkurrencer, altså ilder-bowling, potteplantegravning, løb på tid igennem rør osv.
Men dengang tænkte man heller ikke over smittefare.

Der var også fælles legerum til ilderne, på Viking Ildern 2004-2006 var det faktisk et helt rum der var indrettet til det.  ;)
Men igen, det gik man bort fra pga smittefare.

Dengang brugte man heller ikke transportkasser i tjekpoint, men jeg ser det kun som en meget positiv ting, at vi er begyndt på det, og regner bestemt ikke med, at man går bort fra det igen.

På nogle udstillinger kunne man se dommerne dømme, nogle gange igennem hele dagen, andre gange kun til de højere bedømmelser.
Det var et stort hit, for det er altid sjovt at se det, dog er det ikke alle dommere der har lyst til det.

Tænke tænke, hva søren er der mere??

Så var der øremidetjek, og dyr med mider fik trukket points (vist 5 point, har aldrig prøvet det selv) og sat i et rum for sig, og dømt sidst i klasserne.

Det var vist det jeg lige på stående fod kunne komme i tanke om, måske jeg senere kommer i tanke om flere ting.
Ann Hillerslev.

PiaLyng


FerretParadise

Citat fra: PiaLyng Dato 18. April 2013, kl. 08:36
gode bud, Ann ;-)..


:P Det ved jeg nu ikke om de alle er.   :P
Det var mere de forskelle jeg lige kunne komme i tanke om.
Ann Hillerslev.

Anne

Hehe jeg ved det! :p for en gangs skyld ved jeg noget. Og jeg tror det bliver stå fed en udstilling, jeg SKAL have pladser!

Shamua

Citat fra: Anne Dato 18. April 2013, kl. 09:36
Hehe jeg ved det! :p for en gangs skyld ved jeg noget. Og jeg tror det bliver stå fed en udstilling, jeg SKAL have pladser!
Du er sød  :fnis:

Det er du i øvrigt også Ann haha! :D ... Men nej ikke så gammelt :P

Vh. Marianne

MissCookie

Lyder spændende, det tyder på det bliver min første udstilling :)
Hvornår kommer der mere info?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Sheila-Maria

Spændende .. Hvornår kommer der mere info ??
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

lille_jill

Marianne står med 285 (eller deromkring) hvalpe... men snart!

Anne

Citat fra: lille_jill Dato 25. April 2013, kl. 18:12
Marianne står med 285 (eller deromkring) hvalpe... men snart!

Jeg er ret sikker på at det mindst er 3000, men ja.. info skal nok komme. Det er blevet sådan med udstillinger at varslen tit er noget kortere (hvilket er dejligt når man arrangerer at man ikke skal gøre det i et helt år...!)

Sheila-Maria

Citat fra: Anne Dato 25. April 2013, kl. 18:36
Citat fra: lille_jill Dato 25. April 2013, kl. 18:12
Marianne står med 285 (eller deromkring) hvalpe... men snart!

Jeg er ret sikker på at det mindst er 3000, men ja.. info skal nok komme. Det er blevet sådan med udstillinger at varslen tit er noget kortere (hvilket er dejligt når man arrangerer at man ikke skal gøre det i et helt år...!)

Perfekt :)
Lyon Ferretry - opdræt af sunde, smukke hybrid ildere, alm. ildere og kælemink. Kig på www.lyon.minisite.dk.

Shamua


Vh. Marianne