Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

cibatuchsi

Citat fra: LUX Dato 30. Januar 2011, kl. 22:20
Citat fra: Kristine Dato 30. Januar 2011, kl. 12:17
...
Men jeg er også altid så uheldig med konkurrencer ;b
Men man kan altid bruge et godt stort bur.. hehe
Håber ikke at det var dit held der gjorte at Danmark tabte :P
Hvis det var, syntes jeg godt det kunne have nøjes med at hodle sig til dig :) :)
Men anyway.. det var en flot kamp..
Så må vi se om der ikke kan komme et lignende tilbud til OL eller noget lignende :)

i kunne da godt lave det om til en sølv konkurrence... hehe

LUX

Citat fra: cibatuchsi Dato 30. Januar 2011, kl. 22:44
Citat fra: LUX Dato 30. Januar 2011, kl. 22:20
Citat fra: Kristine Dato 30. Januar 2011, kl. 12:17
...
Men jeg er også altid så uheldig med konkurrencer ;b
Men man kan altid bruge et godt stort bur.. hehe
Håber ikke at det var dit held der gjorte at Danmark tabte :P
Hvis det var, syntes jeg godt det kunne have nøjes med at hodle sig til dig :) :)
Men anyway.. det var en flot kamp..
Så må vi se om der ikke kan komme et lignende tilbud til OL eller noget lignende :)

i kunne da godt lave det om til en sølv konkurrence... hehe

Det blev vist til en lille trøstepremie..
Alle der har tilmeldt sig konkurrencen har modtaget en lille godte i deres mail :)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: LUX Dato 31. Januar 2011, kl. 14:04
Citat fra: cibatuchsi Dato 30. Januar 2011, kl. 22:44
Citat fra: LUX Dato 30. Januar 2011, kl. 22:20
Citat fra: Kristine Dato 30. Januar 2011, kl. 12:17
...
Men jeg er også altid så uheldig med konkurrencer ;b
Men man kan altid bruge et godt stort bur.. hehe
Håber ikke at det var dit held der gjorte at Danmark tabte :P
Hvis det var, syntes jeg godt det kunne have nøjes med at hodle sig til dig :) :)
Men anyway.. det var en flot kamp..
Så må vi se om der ikke kan komme et lignende tilbud til OL eller noget lignende :)

i kunne da godt lave det om til en sølv konkurrence... hehe

Det blev vist til en lille trøstepremie..
Alle der har tilmeldt sig konkurrencen har modtaget en lille godte i deres mail :)

Har sent ud? For jeg har ikke modtaget!

Malene

zooplus.de har 20% rabat indtil i morgen.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

LUX

Citat
Har sent ud? For jeg har ikke modtaget!
Jo jooo..
Check evt spam mappen.. ellers kan du sende mig en mail, så checker jeg lige efter om du har skrevet din mail adresse forkert :)
_______________________________
Venligst,
LUX Shoppen
www.lux-shoppen.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: LUX Dato 31. Januar 2011, kl. 22:25
Citat
Har sent ud? For jeg har ikke modtaget!
Jo jooo..
Check evt spam mappen.. ellers kan du sende mig en mail, så checker jeg lige efter om du har skrevet din mail adresse forkert :)
Nej altså jeg har fået den mail der hedder: "vi hepper også på danmark" hvor man kunen tilmelde sig konkurencen fra start..

Malene

Maxi Zoo har tilbud på lidt forskelligt i denne uge. Blandt andet:
Kattebakker (6 farver): 30 kr.
Pure Meaties (kylling og and): 25 kr./2 stk.
MultiFit Diamonds (8 L): 50 kr.

Man kan læse deres tilbudsavis her: http://minreklame.ipapercms.dk/MaxiZoo/9102x1297339476/
Og hvis nogen skulle være i tvivl, så arbejder jeg altså ikke i Maxi Zoo :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Malene Dato 28. Februar 2011, kl. 16:57
Maxi Zoo har tilbud på lidt forskelligt i denne uge. Blandt andet:
Kattebakker (6 farver): 30 kr.
Pure Meaties (kylling og and): 25 kr./2 stk.
MultiFit Diamonds (8 L): 50 kr.

Man kan læse deres tilbudsavis her: http://minreklame.ipapercms.dk/MaxiZoo/9102x1297339476/
Og hvis nogen skulle være i tvivl, så arbejder jeg altså ikke i Maxi Zoo :P

Ej hvor sjovt jeg har lige købt to af de bakker idag.. Men de er lidt på prøve da bakkerne ikke er ret store og kanterne er lave så jeg er bange for at nogle af mine vil komme til at skide ud over kanten når de bakker op.. Men Altså de er super fine og har en god str til f.eks udstilling osv. Så nu får de en chance...

mette11

Netto får katte- og hundelegetøj til 50kr. Der er billede af sådan en aktivitet-ting og der står "flere forskellige", så jeg håber de har en masse fede når jeg kører derned over middag!! Hvad de præcis har/får er jo desværre svært at vide, men det er da et kig værd synes jeg! Det er set i reklamen på s. 38 og den gælder fra i dag søndag den 13. marts!

Namilla

Maxi zoo i aalborg har tilbud på IAMS kattemad, 10 kg. til halv pris! de har stadig et års holdbarhed. Jeg ved ikke om nogen af Jer overhovedet bruger IAMS, men nu er tilbuddet i hvert fald givet videre. Det gælder varianterne til voksne katte med "lamb and chicken", "fish and chicken" og "roasted chicken".
Man skal dog være hurtig, for vi har lige været derude og der var vel 20 sække tilbage, og tilbuddet gælder kun så længe de har dem...

Amazing Ferret

Citat fra: Namilla Dato  4. Maj 2011, kl. 18:34
Maxi zoo i aalborg har tilbud på IAMS kattemad, 10 kg. til halv pris! de har stadig et års holdbarhed. Jeg ved ikke om nogen af Jer overhovedet bruger IAMS, men nu er tilbuddet i hvert fald givet videre. Det gælder varianterne til voksne katte med "lamb and chicken", "fish and chicken" og "roasted chicken".
Man skal dog være hurtig, for vi har lige været derude og der var vel 20 sække tilbage, og tilbuddet gælder kun så længe de har dem...

Prisen ville nok være smart at skrive  :fnis:

Namilla

Jeg kan ikke lige finde bon'en, men de plejer at koste over 500 kr. for 10 kg, og nu koster de omkring 250...det er præcis halv pris af hvad det plejer at koste...(så hvis man nu plejer at bruge det mærke, så ved man jo godt at ½ pris er en stor besparelse)

KariN

#87
Maxizoo har tilbud på krystal grus i næste uge 5 poser for 199 kr :)

De har også tilbud på lukkede kattebakker til 99 kr :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KariN Dato 27. Maj 2011, kl. 09:28
Maxizoo har tilbud på krystal grus i næste uge 5 poser for 199 kr :)

De har også tilbud på lukkede kattebakker til 99 kr :)

Så vidt jeg ved så er de lukkede bakker til 99 et generalt tilbud de altid har ;O) Det plejer det i hvert fald at være i den vi har i odense!

KariN

^^

Nå for søren, det vidste jeg ikke :) mine gider nemlig ikke at bruge lukkede bakker, så jeg bruger kun de åbne :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3