Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Zaccai

Startet af Amazing Ferret, 15. Juli 2009, kl. 15:11

Amazing Ferret

Tak og ja så kom han endelig hjem  :D

Starshineferrets

meeeera bilder!!!!

Amazing Ferret

Så er der lidt flere Zaccai billeder :D







Starshineferrets

naaw så söt han är! det är något speciellt med silvertomtar!
Påminner mycket om min ludde som valp :)

Julie

aaaw.. sikke et lækkert angsigt han har og den næse, aaaaaaaaw. er hans næse så stor, eller snyder det bare lidt på billederne? jeg synes godt nok du har fået en af de smukkeste hvalpe i år :)

Amazing Ferret

Julie>>>< Han har en stor næse :fnis: :fnis: og tak, jeg synes også han er den smukkeste :D

Cille

adddddddd
Hvor har du da fået den total grimme og klamme ilder fra :lol: :lol:

Ja hans næse er faktisk ret stor,det kun Mille fra det kuld der slap med nogenlunde normal næse størrelse.
Men på de her billeder kan man så også rigtig hvorfor man så længe var i tvivl ang angora eller ej,med den pels de har... og de store næser,for det han angora nemlig tit :S

Amazing Ferret

Cille>>>> Jeg ved sq ikke helt hvor han kommer fra...hvem kan dog lave så grim en hvalp  :lol: :lol:


Cille

ja det ved jeg heller ikke...og tænk der også sådan en hos mig,dog uden den mørke næse...utroligt man skal tvinges til at kigge på sådan en grim ælling :lol: :lol:
Og den siger også lyde og ser vildt ynkelig ud,når den ser mennesker :lol:

Katrine

ej han er altså bare for lækker
Ildere: Loppen & Bamse

AlisVolatPropiis

Alt for lækker og smuk ham der! lækker lækker lækker lækker!!

Anne

Hans næse er stor men ikke sådan unaturligt stor, jeg synes billederne snyder en lille smule, men det er jo fordi de er taget emd fokus på næsen. Han er bare en ritig smukkert.

Cumulus-ilderavl

DET ER ÆRGELIGT AT JEG LIGGER LANGS ELLERS HAVDE JEG HENTET HAM :lol: