Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vis os dit bur(e)

Startet af Amazing Ferret, 13. Oktober 2008, kl. 15:00

Amazing Ferret

Jeg tænkte på at det kunne være sjovt at se folks bure

Jeg lægger ud med mit. Det er min far der har lavet det

Hele buret


Øverst bor Lina og hendes søn Malakai


Og nederst bor Izzy sammen med de to store drenge Emil og Peanut

tzari

mine går frit for tiden så mine 2 bure ligger klapper sammen. har er furel xl dobbelt bur og et 3 etagers også. Hvis jeg finder billeder af dem smider jeg dem ind  :ja: God billed tråd ide  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Malene

Mine forældre har været så søde at bygge et bur, til når jeg er hjemme på besøg :)
Der mangler bare en halv etage, der hvor den sorte kasse er og så mangler lågen også lige at blive malet :P




Bakken skal vist lige tømmes :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Namilla

Mine har anlæg i haven og en kasse indenfor, som de kan gå ind i...
Indendørskassen

Og udendørs

Billederne er fra lige da det blev lavet, så der er lavet en del om siden...
Indendørs er der kommet gulvtæppe i og flere hængekøjer og huler...der er også kommet en kasse op på den ene væg, som er hævet fra jorden, hvor der er masser af tæpper i..
Udenfor er der kommet vandbassin og "tag" på...Derudover så ligger der lige nu en stor bunke visne blade i udendørsanlægget, som de hygger sig med at mosle i...
Fnug som pt. går for sig selv, fordi de andre er efter ham, går i det her bur

Det ser dog også lidt anderledes ud nu, da det står udenfor, så der er flere tæpper og dobbelte forede hængekøjer...

Mosegrisen


Amazing Ferret

Hvor har du købt det bur og hvad gav du for det?

Mosegrisen

jamen jeg fandt det brugt på gul og gratis til 1200.... Hentede det i Sønderborg. Ved faktisk ikke hvor det er købt, men tror det blev brugt til chinchilla før... kan godt se om jeg kan finde sælgerens nummer?

Amazing Ferret


Miss-Bjerregaard

Det lyder da også som et nummer jeg rigtig gerne vil have fat i. Det er da et vildt lækkert bur ?! :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Mosegrisen

Det er et mega lækkert bur. Har skrevet med ham i dag. Det er et han harry hentet på en auktion i tyskland. Han ville muligvis kunne skaffe flere, men d vil koste omk 2000 og skal så afhentes hos ham. Jeg kan skrive hans nummer ind i morgen. Mit var då billigt for han havde brugt det selv.

Miss-Bjerregaard

Du må meget gerne skrive nummeret ind :) Vil gerne lige forhøre mig lidt.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Mosegrisen

han hedder Michael/Mic. hans nr er: 29471509

Pernille

Tror du ikke man kan aftale en form for mængde rabat eller noget lign. hvis mange af os er interesseret i det bur?  :) 
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Mosegrisen

Jeg ved det ikke. Jeg kender ham ikke. Fandt bare hans bur på gul og gratis og har så skrevet til ham da det var interesse for det herinde. Har fået lov at skrive hans nummer her. Men skriv da og spørg  :-)


Miss-Bjerregaard

Skriver du og spørger Pernille eller ? :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33