Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vis os dit bur(e)

Startet af Amazing Ferret, 13. Oktober 2008, kl. 15:00

Pernille

Du må gerne få æren hvis det er :D Heeh
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Mosegrisen

hehe! Yay! Jamen så siger jeg pænt tak ;o)

Pernille

¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Miss-Bjerregaard

Heeej :) Så fik jeg skrevet til ham, da jeg ikke kunne se om i havde skrevet. Han skriver at han nok godt kan sætte det ned til 1600 + fragt. Han siger dog også at hylderne kommer til at være af træ i stedet for.. Ved ikke om det ændre noget?
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

Pernille

Altså hylderne man kan placere i buret ikke i bunden eller hvordan?
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Mosegrisen

Jeg forstår ikke lige hvad du mener pernille. Mine hylder er bare  "gitter"hylder med sådan er stykke plexiglas der sættes fast i hjørnerne. Jeg har valgt kunne have have det på på den hylde hvor mad og vandal står da det et mega glat. De andre hylder har jeg beklædt med flis. Hylderne er med to rapper i hver ende der stiller ud gennem gitteret i siden, så man kan flytte dem rundt somman vil.  Det larmer helt vildt når calle klør sig på det det plastik, så jeg tror næsten det vil være en fordel at de et i tel i stedet. Dog tror jeg lige do skal male dem med noget godt træ maling inden brug så du kan tørre dem af ved uheld.

Pernille

Ja okay men bundpladen som man kan trække ud er vel stadig den samme så eller?
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Mosegrisen

Det ved jeg ikke. Har ikke snakket med ham. kender ham ikke  ;-) men i mit er der både rister og bakker. Så man ka gøre som man synes. Jeg har rist i under toilettet og bakke i resten af bunden.

Miss-Bjerregaard

har lige skrevet efter et billed af dem i træ ? :)
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33