Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Yéyé er faldet til :)

Startet af Line, 1. September 2009, kl. 22:24

Line

Yéyé har nu boet her i 3 uger, og hun er efterhånden faldet et godt til... Ikke fordi der skulle meget til med den krudtmås  :lol:
Hun er stort set renlig (skidt ved siden af 2 gange den sidste uge), men bidetræningen er vi ikke helt enige om endnu...  :nej: Dog skal det siges at hun er blevet meget bedre. Nu kan man holde hende i næsten 30sek uden hun bider :D (hvis hun er lidt træt  :lol:)



















Og selvfølgelig skal Zamira lige med.  :P Nogle gange tror jeg at hun tager godbidderne som belønning for at lege med Yéyé  :lol:


Bawa

Dejligt at det går så godt :D
hun ser også ud til at hygge sig helt vildt.

Pipvig

hvor er hun bare flot!
Hvad er hun for en lille en? :)

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Barky

Haha!!! Er det sådan man sammenfører? "Her er en godbid hvis du er sød ved den nye!"

Smart... Det skulle jeg da have vidst for flere år siden.

Spøg til side.. Det ser virkelig ud til at Yéyé har taget hjemmet med storm og ejerfornemmelser... Hun ser bare kær ud! Jeg må lige hilse på hende på lørdag. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Bawa : Det tror jeg bestemt hun gør.. Nok lidt for meget nogle gange  :lol: Nogle gange tror jeg dog hun synes Zamira er lidt for gammel og kedelig  :lol:

Pipvig : Hun er seneste skud på stammen her hjemme, anskaffet fra en privat  :)

Barky : Jep, vidste du ikke det??  ;) Selvfølgelig må du hilse på hende, men lover ikke for at du ikke bliver nappet. Er ret spændt på om hun bliver disket, fordi hun kun har været i min mors hænder ud over mine, og hun bider stadig mig.... Men det må vi jo se på...:P


Barky

Dommere plejer at lade hvalpe have lidt længere snor ang. bid end de gør med seniorer og veteraner...
Så jeg håber da ikke at hun bliver disket... Jeg er totalt klar på bid.. Er jo lidt til falds for de der ildere der napper... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Hun er også blevet meget bedre, men det kan jeg jo sagtens sige når hun lørdag hænger i en eller anden lillefinger og bare ikke slipper  :lol: Men bliver nu sjovt disket hvalp eller ej :D