Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vores nye ilder UNIKUM (til Trine)

Startet af cibatuchsi, 10. November 2009, kl. 14:23

AlisVolatPropiis

ÅH DAISY!!!....hvor er han bare skøn!!!....jeg må have en hvalp efter ham...må må må!!!  :lol:

Hold op et godt stykke arbejde :D og tusind tak for billederne...hvor er han bare ja...vidunderlig! <3

cibatuchsi

er igang med en hvalp allerede, håber bare den bliver et bedre parti end sin far...gg

AlisVolatPropiis

Jeg tror det er en linie der kun bliver bedre med tiden :P

cibatuchsi


cibatuchsi

håber snart der kommer en llille albinohvalp. men der går nok lidt inden...gg

AlisVolatPropiis


cibatuchsi

ellers må vi håbe den kommer med et stort kuld så du kan udpege dit nye avlsdyr...gg

AlisVolatPropiis

Citat fra: cibatuchsi Dato 10. November 2009, kl. 17:32
ellers må vi håbe den kommer med et stort kuld så du kan udpege dit nye avlsdyr...gg

Åh ja det ville være sååå fint :D det vil jeg meget meget gerne *rødmer helt vildt over æren*

PiaLyng

Jeg er misundelig :X
jeg vil have en albino bebs!

Sølvsten

Altså hvis hvalpene kommer inden jul. Vil jeg meget gerne skrives op til en hvalp til min datter i julegave. Hun elsker bamser og ville elske at få en ilderbamse. For pokker hvor er den sød.

cibatuchsi

man ved underligt nok aldrig hvornår de nedkommer, men det er vist mest i perioder hvor der er fred og ro herhjemme.;)

Sølvsten

Forståeligt nok. Men kan du få ro med 6 totter?

cibatuchsi

ja de er ikk de slemme, det er mere de tobenet på 7½ mdr, 4 og 8 år der ikk helt forstår mor oz vil ha mortid;)

Sølvsten

Mortid hvad er det? Hov det er vist det vi har lige nu. Foran computeren med totterne omkring benene.

cibatuchsi

her forgår det med en søn på armen og 6 totter der sover godt;) og en syg mand på sofaen