Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

vores nye ilder UNIKUM (til Trine)

Startet af cibatuchsi, 10. November 2009, kl. 14:23

Sølvsten

Ja det kan man vist kalde at multitaske!

cibatuchsi

det bedste er når jeg sidder og ammer, surfer på nettet og snakker i tlf på en gang. det må se ret griner ud...hihi

Sølvsten

Så kan du da også sagtens lave bamser imens he he

katja

nej hvor er den sød, jeg vil gerne købe en af dig,hvis du har tid og lyst til at lave endu en :)
ejer af 7 dejlige trolde,

cibatuchsi

tror jeg starter med at lave en til trine(en lille julegave) og så må vi se hvor mange jeg når at få lavet, de bliver lagt ind til køb/salg herinde og på hjemmesiden.
men satser på at kunne få lavet et par stykker her det næste stykke tid, skal bare ud og ha fundet nogen andre farver garn...gg tror ikk en blå/grøn ilder er sagen...gg

AlisVolatPropiis

 :-$ :-$ :-$ :-$

*sender et stort meget genert kram til Daisy*

Sølvsten

Det skal du ikke sige Min datter ville elske en grøn/blå ilderbamse. Hun har også de mest mærkelige bamser.

Barky

Hvor er han bare herlig!!! Sikke en dejlig ide... Men er det en anden race end Anne og Cille's ilder-plys-drenge? (inklusiv min egen lille ilderbamse Harry, der holder vagt over TV'et... *G*)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

cibatuchsi

ja det er en anden race...gg
daniel har selv to af de der plysildere og nu en strikket ilder.

cibatuchsi

Citat fra: Leo, rufus og Vera Dato 10. November 2009, kl. 21:57
Det skal du ikke sige Min datter ville elske en grøn/blå ilderbamse. Hun har også de mest mærkelige bamser.
ville min også. men må da se hvad jeg finder på. det er også kedeligt at lave ens hele tiden.
ved jeg skal ha lavet en albino. overvejer en sort/mørkebrun med hvid "maske" en brun med maske osv. men ja nu må vi se...hihi
er allerede igang med den næste;)

Julie