Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

SF's Celadon Icestorm

Startet af Starshineferrets, 13. December 2009, kl. 00:31

Starshineferrets

ja.. bara för att vara ÄNNU jobbigare.... hade illerträff hos mig idag, och fick chans att träffa en av mina valpar, Celadon  <3
så här kommer såklart lite blider ;)














Anne

Sikke en stor bamse :D Hvad mon gennemsnitsvægten er for hannerne i det kuld? Det virker som om de alle er kæmpe.
Han ser dejlig ud

Starshineferrets

hihi ja han är verkligen en björn! De väger faktiskt inte så mycket. Den störste väger 2,5 kg, de andra hanarna ligger runt 2 kg, och honorna runt 1,1-1,2 kg

Shamua

Puha.. hvor mange ildere har du? :)... og hvordan kan de være så flotte alle sammen?

Vh. Marianne

FerretParadise

Sikke en dejlig dreng, han ser rigtig hyggelig ud.
Hvis han havde lyst, ville jeg gerne ligge på sofaen og putte med ham. Men jeg tror ikke han gider. Desværre.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha de är inte alla mina ;) Jag har 11 illrar.. men celadon är ännu en av mina valpar (i kull med lava, cherry, amaranth, cerulean, razzmatazz, sienna och alizarin) men bor inte hos mig :)

Shamua


Vh. Marianne

Anne

Citat fra: Starshineferrets Dato 13. December 2009, kl. 00:39
hihi ja han är verkligen en björn! De väger faktiskt inte så mycket. Den störste väger 2,5 kg, de andra hanarna ligger runt 2 kg, och honorna runt 1,1-1,2 kg

Du må skrive og få vægten på dem alle og så regne gennemsnittet ud kønsvist :)

Starshineferrets

HAHAHAH vilka krav du har :P hehehe

Anne

Jamen det er jo din pligt som opdrætter at regne den nøjagtige gennemsnitsvægt ud på dem, og så skrive dem her fordi jeg e rnysgerrig :)
Kan du ikke godt se det? :)

Shamua

hehe.. jeg kan godt se du bliver nød til det starshine.. jeg kunne også godt tænke mig at vide det :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg vil hellere vide hvornår du frankerer en af dine ildere og sender den til København.. :P
Ann Hillerslev.

Anne

Jamen hun er jo nødt til at veje dem for at kende portoen Ann!

FerretParadise

Åh du siger jo noget der Anne. Dumme mig.
Kan men ikke sende dem så modtageren betaler?
Ann Hillerslev.

Anne

det ved jeg ikke, måske?
men så skal de vel stadig vejes?