Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

SF's Celadon Icestorm

Startet af Starshineferrets, 13. December 2009, kl. 00:31

Line


FerretParadise

Jo det er selvfølgelig rigtigt.
Hmm...  Sara må veje dem så.
Ann Hillerslev.

Anne


Starshineferrets

HAHAHAHAHA men alltså.... tror inte de går in i en vanlig brevkasse :s DHL måske?

Hmm... ni får skälla på mina valpköpare om vikterna, de är sååååå dåliga på att uppdatera :s

Men d evikterna jag vet säkert är: Razzmatazz: 2,5 kg, celadon 1,9 kg, amaranth 2,1 kg .. cerulean.... maleeeeeneee????
Lava: 1160 g, cherry 1160 g... de andra honorna vet jag inte säkert :s men ca detsamma, möjligen mer för sienna...
hur mkt blir det i frakt?

Line

2,5kg???  :o Hvad fodrer du den dog med!?

Starshineferrets

hahah jeg skyller på min hvalpeköber :P Nej, men hans far avanti vejede 3,5 kg sin förste vinter... nu vejer han kun 2,5 kg :P

Avanti i somras...



Shamua


Vh. Marianne

Line

Hold op en dreng altså!  :love: Han er bare smuk! Hmm... gad vide om man kan få ilder-gødning?  :S

Starshineferrets

hehehe det kallas kött hälsar mina barn :) och lite genmuterade ungerska gener såklart ;)

Anne

Han er rigtigt flot! HVilken maske! Det kommer nok til at knibe med at få ham igennem brevsprækken, men røv at sende ham med pakkepost :)

Line

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 02:21
Han er rigtigt flot! HVilken maske! Det kommer nok til at knibe med at få ham igennem brevsprækken, men røv at sende ham med pakkepost :)

Det skal da være anbefalet post hvis han skal sendes... Og så skal jeg lige have et job indenfor post Danmark først  :lol:

Starshineferrets

HAHAHAHA stackars kille :P vet bara inte om jag hittar ett kuvert som är stort nog :s

Anne

Ellers kan en papkasse vel gøre det?

Line

Ellers kan du vel bare rulle ham ind i bobbelplast? Så går han heller ikke i stykker  :lol:

Anne

mine elsker også bobleplast, så det ville han blive glad for