Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

SF's Celadon Icestorm

Startet af Starshineferrets, 13. December 2009, kl. 00:31

Line

Ja.. og så kan modtagerens ildere lege med det :D Mine ville elske det :D

Anne

også mine. SÅ kan du godt sende sara, nu har vi løst problemerne

Line

Jep, og så deler vi han bare Anne... Min halvdelen af tiden og din halvdelen af tiden. Jeg henter og afleverer når jeg alligevel skal til Thy :)

Anne

Fint med mig Line :) Så er det jo på plads :)

Line

Jep.. så mangler vi bare at finde ud af hvornår jeg skal have det job i post danmark :)

Anne

ja, jeg håber de snart ansætter dig. De kan nok forstå at det er nødvendigt når du forklarer dem at du skal stjæle en pakke emd en levende ilder indpakket i bobleplast

Line

Ja, jeg må tage mig ud fra den bedste side... FInder du ud af om chefen er mandlig? Så tager jeg bare noget kort/nedrignet på haha!

Anne

Ja det tror jeg, eller lesbsk

Line

Jep... Det finder du lige ud af inden jobsamtalen ;)

Anne

det er det, så bare tage afsted

Malene

Hold da op hvor er han blevet fin! Han er jo næsten flottere end Cerulean (men også kun næsten) :P

Jeg har lige vejet Cerulean og i følge min vægt, vejer han præcis 2 kg :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Det er altså også en flot størrelse :o

Line

Det må ligge i linjen så med bamserne :O Synes godt nok det er vildt meget!

Starshineferrets

hmm.. ser ett visst problem här: 1. jag tror han äter sig ut av en pappkasse  2. jag måste kidnappa honom från hans nuvarande ägare.. och det vet jag alltså inte om jag vågar :s

Malene, det hade vart såå roligt att få se de två tillsammans, eftersom de i stort sett var identiska som små, för att se hur de liknar varandra nu.

Line

Årh... Nu er du da lidt sart  :lol: Er sikker på at ejeren ikke har noget imod det :P