Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Zamira og Yéyé

Startet af Line, 13. December 2009, kl. 12:13

Anne

Ja. Hun er simpelthen også bare så kær My. Jeg elsker mange farver, men sådan en standard med et glimt i øjet, er der noget bedre :D

Line

Ja det er der... en PÆN standard med et glimt i øjet... :lol: må indrømme at jeg ikke bryder mig så meget om de helt lyse standarder

Anne

Det kommer meget an på hvordan de ser ud synes jeg. Men jeg er også mest til My standarder

Line

Hvad er en pæn lys standard? :)

Anne

en der har maske og ser kær ud

Anne

Maggie som er til salg herinde, hun er en pæl lys standard

Line

Jamen en lys standard har jo ikke rigtig nogen maske...

Anne


Line

Synes jeg bare ikke rigtig at jeg har set sådan....

Forresten var det positivt at Maggie kom her ind... Skrev tidligere på et andet forum med ham omkring hende

Anne

Jeg har været ude ved dem et par gange. Første gang for at s eom hun virelig var umulig, det var hun ikke. OG hun er simpelthen bare så dejlig

Line

Det lød virkelig på ham da jeg skrev med ham om hende som at hun var ekstrem bide ilder

Anne

Det er hun overhovedet ikke, på ingen måde

Line

Det er bare sådan nogle ting man at glad for at høre

Anne

Ja :) Den første gang var vi der måske ½ time og efter 10 minutter var hun stoppet md at bide i hænder. Da vi vr der igen næste gang napped ehun lidt igen, men hun har ikke bidt hul i mig en eneste gang.

Line