Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

William på sne tur

Startet af Black Diamond, 17. December 2009, kl. 15:39

Bawa

^ Chokolade Self :D .. (Håber det er okay jeg svarer for dig Maria)

Black Diamond

Ja self må du det Bawa. Han er af racen stor fed  ilder.. Det er en meget stor og meget fed linje, han kommer fra haha.. Og som Bawa siger, han er chokolade self. Han har normalt brun næse, men når man stikker den ned i sneen så bliver den rød åbenbart hihi.

Selve selen er lilla ja, men snoren som jeg snakker om er lyserød. Det var meningen jeg ville købe to i blå også. Det er de der flexi liner der.

Malene

Er han ikke bare chokolade/pastel (uden self)? Han har jo maske
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

#18
Han er ikke pastel nej. Men jo han har maske. Min egen mening om Chokolade er at der findes flere slags af dem, end de to standarter vi har herhjemme, de har også flere udtryk for dem i udlandet.
Ved med det der self der. Det er jo under hagen og på de sorte må de gerne havde øjebryn jo, men ikke maske. Jeg ved ikke helt hvad man kalder det her. Men chokolade det er han.. Resten ved jeg ikke.. Det hedder nok noget i udlandet.

Her er et billede som er mellem 3 og 4 uger gammelt. Det er ham før han fik sin venterpels med den hvide underuld.


Bawa

^ SE HANS DOBBELTHAGER!!!! :love: :D

Black Diamond

Citat fra: Bawa Dato 18. December 2009, kl. 22:11
^ SE HANS DOBBELTHAGER!!!! :love: :D

Yes et styk overbuttet chokolade dyr!!.. I skal lige se et jeg fik i dag af ham. Han er bare så søøøød på det billede  <3 Selvom det er lidt lyst i det :-$



Jeg køber en vægt i morgen regner jeg med så jeg kan se hvor meget han er kommet op på nu  :)

Bawa

Sikke da en lækker bamse :dans: ..
Han passer altså bedre ind herhjemme hos mine hvaler! :-$
Synes du ikke at han snart skal flytte herover? Bare nogle dage? :lol:

cibatuchsi

nnååhhhhh  hvor er han ækker på det sidste billed. lige til at kramme

Black Diamond

Bawa: Hæhæ ja det kunne du lig.. Meeen du må nok nøges med at nusse med ham til Dif udstillingen. Du låner William og Tut og jeg låner Neelix  <3

cibatuchsi: Ja William er virkelig bamse med stort B.. Elsker at ligge i dine arme og kæle så længe så muligt og så falde sig søvn til sidst.


Bawa


Malene

Citat fra: Black Diamond Dato 18. December 2009, kl. 20:29
Han er ikke pastel nej. Men jo han har maske. Min egen mening om Chokolade er at der findes flere slags af dem, end de to standarter vi har herhjemme, de har også flere udtryk for dem i udlandet.
Ved med det der self der. Det er jo under hagen og på de sorte må de gerne havde øjebryn jo, men ikke maske. Jeg ved ikke helt hvad man kalder det her. Men chokolade det er han.. Resten ved jeg ikke.. Det hedder nok noget i udlandet.
Det var også bare det der med self. Så er han vel bare chokolade (standard), når han ikke har samme farve over det hele :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Black Diamond

Tja det kan godt være. Han har masken til det.

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

ilderhjemmet

Han er altså bare så smuk <3 Maria også selv om hans næse er RØD.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Black Diamond

Jeg syndes han er søøøød med rød næse. Det kommer sig nok at at man skal gå med snuden nede i sneen :lol: Min helt egen Rudolf <3