Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vores dyres julegave

Startet af Faurholts-ildere.dk, 24. December 2009, kl. 16:20

Faurholts-ildere.dk

Da det nu var et faktum, at vores soveværelse som lå i kælder ikke var muligt for NP at bruge, ja så valgte vi, at dette skulle komme dyrene tilgode og evt overnattende gæster med ildere  ;)  ;)
I sommeres fik vi den sidste udendørs voulier gjort køreklar, men den havde ikke indgang til indendørs faciliteter, som de andre 3 har, og hvad var mere oplagt end at lave en ny stor indendørs voulier i vores gl. soveværlse, der jo netop har fælles mur udtil løbegården udenfor.
NP gik på opgaven med krum hals, og har nu fået det så godt, at han faktisk også har været hurtig, dog var hullet udtil lidt af en opgave, da vi fandt udaf vi har sokkel lavet i kampesten. Igennem kom han, og der er blevet lavet en fin lue nu, der kan lukkes, når man ønsker at holde på varmen dernede.
Det er blevet gaven til dyrene i år.

Det færdige indendørs


[URL=http://img85.imageshack.us/i/etkigind.jpg/]

Det meste af ende væggen

[URL=http://img15.imageshack.us/i/laagentiludenfor.jpg/]

Lågen til ud.

Det øvrige rum vil blive ombygget, og tilpasset så dyren kan løbe ude, og jeg kan hygge med dem. med sofa, bord, tv, pc-plads og sovemuligheder for evt gæster. Jeg glæder mig meget til at vise foto når alt er helt på plads; men dyrene kan bruge voulieren nu.
Det bedste er, at NP har været i stand til at bygge det, den gode gæve mand, der så gerne vil gøre hans kone glad.  :)

Ps. undskyld mit billedprogram driller lidt; men meningen fremgår  :D

FerretParadise

#1
Det er rigtig dejligt, at NP har været frisk nok til at lave dette til dig og dyrene. :)
Ann Hillerslev.

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Hvor ser det bare godt og hyggeligt ud. Men det bedste af det hele må være at din mand er blevet frisk igen og har kunnet udføre dette fine stykke arbejde.
Hvor har dine dyr bare nogle dejlige forhold Pernille, det er bare så dejligt at se. :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor er det da fedt lavet :D Ja jeg misunder godt nok dine ildere Pernille :) de har alt det vi andre drømmer om at give vores :)

Og hvor er det fantastisk at din mand har fået det bedre :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Hvor ser det bare fantastisk ud :D Heldige dyr!

Bawa