Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vinter udenfor og hygge indenfor :)

Startet af Julbert, 5. Januar 2010, kl. 23:06

Julbert

Vil da lige vise hvordan mine to piger også ligger og hygger indenfor i sofaen, mens der er snestorm undenfor :)

Her ligger de begge og hygger i sofaen


tja.. igen :)


...alt imens jeg hopper rundt udenfor i snevejret






Det kan være svært at se der er gemt en bil under det lag af sne :)




Men som i kan se, så har vi fået en del sne her i Aalborg og som i også kan se, så rager det på ingen måde ilderne  :fnis:

Bawa

hahaha, sikke da nogle herlige billeder :D
der ligger de sikkert trygt og rart, mens du fjoller rundt i sneen. genialt.

Julie

Hvor er det snyd! Jeg kunne godt bruge at få snefri og blive herhjemme (siger jeg efter at have været i skole i 2 dage siden d. 18. december)

Julbert

Bawa --> Hehe, ja og det er jo svært at stå for et dejlig varmt tæppe i en sofa, så de var hurtige til at ligge sig til rette :)


Citat fra: Julie Dato  5. Januar 2010, kl. 23:55
Hvor er det snyd! Jeg kunne godt bruge at få snefri og blive herhjemme (siger jeg efter at have været i skole i 2 dage siden d. 18. december)

Så vidt jeg ved, så har de fleste faktisk også snefri imorgen - de siger i vejret at der skulle blive ved med at falde sne hele natten og lidt imorgen, så der er nok mange der får fri, eller holder fri. Bybusserne holdte også med at køre til aften, og starter først igen imorgen formiddag, så lidt ramte er vi da, men lidt hyggeligt er det da også :)

Julie

Citat fra: Julbert Dato  6. Januar 2010, kl. 00:14
Bawa --> Hehe, ja og det er jo svært at stå for et dejlig varmt tæppe i en sofa, så de var hurtige til at ligge sig til rette :)


Citat fra: Julie Dato  5. Januar 2010, kl. 23:55
Hvor er det snyd! Jeg kunne godt bruge at få snefri og blive herhjemme (siger jeg efter at have været i skole i 2 dage siden d. 18. december)

Så vidt jeg ved, så har de fleste faktisk også snefri imorgen - de siger i vejret at der skulle blive ved med at falde sne hele natten og lidt imorgen, så der er nok mange der får fri, eller holder fri. Bybusserne holdte også med at køre til aften, og starter først igen imorgen formiddag, så lidt ramte er vi da, men lidt hyggeligt er det da også :)
Jo men jeg bor helt nede i Århus, og her er ikke så meget sne at skolerne lukker. Men i Randers har de lukket alt.. Det er bare 30 km herfra.. aaargh

Julbert


Shamua

snyyd.. vi vil også have sne i århus...

Vh. Marianne

Sølvsten

Flotte ilder!!!

Nu ikke ønske for meget sne så vi risikerer ikke at kunne komme til udstilling i Horsens

CarinaNielsen

de ser ud til og hygge sig..

og hold da op meget sne..  :o
Basserne fra Herning. :)

NemoToft

Gode billeder. Og udover at der ikke kommer sne ned fra himlen idag, så ser det vist stadig ligedan ud?

Julbert

Ja, det er ikke meget galt... desværre... synes gerne det må gå væk nu alt det sne :)

NemoToft

Jeg er glad for sneen. Tænk hvis vi helt slipper for dræbersnegle i år? Kunne det ikke lige være fedt? Jeg klippede nok 5000 snegle over i 2009....

Julbert

Jo, jeg kan da godt se det ville være herligt hvis der var færre snegle i år - det bliver der nok også efter den her vinter.
Det har også været fedt med noget sne, men synes vi har haft det længe nu, og synes heller ikke det er heller pænt mere, så væk væk ;)