Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Frøken Freja Pelle :)

Startet af PiaLyng, 3. December 2008, kl. 17:36

PiaLyng

Kæresten besluttede sig for at vi skulle have en ilder til, som kunne enes med Felix :).
Og ja. Det blev til Endnu en haleløs ilder :love:

Navn: Freja Pelle
Omrindeligt: Enghavegaards Disney
Alder:  4 år og 8 mdr.
Kendetegn: stumphale.
Farven: Papirene står der Standard tomte.
Men hun minder mere om en silver tomte. (ved hjælp fra tzari)




Til vores glæde virkede de "nysgerrige" efter hinanden allerede ved købet hvor vi have taget Felix med :). Nu leger de på gulvet og virker glade for hinanden. Men dog skal begge vende sig til at der er en som minder om dem :P.




tzari

synes også det ligner en silver tomte men nuttet er hun
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

Ja hun er elt sikkert mere silver end standard, men på en udstilling ville hun være andre farver (irellevant for hun skulle i handicap klasse)

lille_jill


Julie

hvor er hun sød :D tillykke med hende

Velsh82

Jill >> Det er da et marsvin der er blevet trukket ud... :P

BTW. Havde en GONG GONG der også kun havde en hale stump... hun havde en personlighed som en teenager... men var dejlig... (hun var en ilder)

lille_jill

Jeg er bange for marsvin... Så hamster! basta!

Emmadyhr

Nøj hvor er hun sød <3..Hun er nuser med den lille stump hale :fnis:

PiaLyng

Noget jeg så lige har fået bekræftet er at hun er ufatteligt snobbet >:\
Der må ikke være beskidt i bakken overhovedet, for så tisser eller pøller hun lige ved siden af bakken 8o|