Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vores søndag

Startet af lussingen, 11. April 2010, kl. 15:16

lussingen

Vi blev alle vækket meget tidligt af madmor, der mente at vi skulle hygge lige fra morgenstunden på sådan en dejlig søndag.
Her kommer lidt billeder af, hvad vi har lavet i dag:

Speedy var stadig træt og ville gerne lige have en lille lur mere :fnis:

Så fik vi klippet negle, hvilket betyder olie på maven :fnis: Her er det Loke, Minnie og Speedy

Og Minnie der altid er 100 år om at  blive færdig

Vi kom også ud og gå, her er det Minnie der sidder hos vores madmor




Så  var det Inanis tur




Og til sidst Loke, men han gad ikke sidde stille :fnis:





Speedy og gamle Muddi var ikke med ude.... Speedy fordi han er en bangebuks og Muddi fordi hun har holdt fest hele morgenen og var meget træt :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Det er da en hyggelig start på søndagen  :)...herhjemme har vi hjulpet med at gøre rent...så nu sover alle til middag. Lidt senere skal vi ud og lege alle sammen, men først når middagsluren er overstået...

FerretParadise

Det ser ud til at ha været en rigtig dejlig dag.  :)
Lidt synd af ham Speedy ikke vil med ud, men ja, det må man jo bare accepterer.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

ihh hvor ser det hyggeligt ud :D -sikke en fantastisk søndag

Bawa

Speedy er simpelthen bare så smuk :love: ..
Sikke nogle dejlige billeder.

Starshineferrets

vilken mysig dag! bilden med alla illrarna med olja på magen var ju underbar!

Sølvsten

Dejlige søndags billeder

Anne

Det ser ud til at i har haft en rigtig dejlig dag :D

KariN

Sikke en hyggelig dag i har haft :D

Hmm.. I må fortælle hende Muddi at man da ikke holder fest søndag morgen ;)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Mette11: ja, det  var en fantastisk start på dagen. Vi gjorde også lidt rent, det vil sige madmor gjorde, vi "hjalp" bare på god gammeldags ildermaner :fnis:

Ann: Det var rigtig dejligt. Ja, ærgerligt at ham Speedy ikke vil gå tur. Han er den af vores ildere der er allermest krudt i måsen på indendørs, så jeg syntes det ville være dejligt at kunne komme ud med ham, så han kunne få en masse nye sanseindtryk, men nej, han bliver bare så bange så han ligger i mit ærme og piber :( Til sommer skal han dog ud i et stort voliere sammen med de andre (om han vil det eller ej :fnis:)

Trine: Nemlig, det var en helt fantastisk søndag.

Bawa: Tak for de søde ord om Speedy. Ja, han er en lækkermås og han ved det :fnis:

Starshineferrets: Det så rigtig sjovt ud da de alle sad sådan. Desværre nåede jeg kun at tage et billede med de 3 af dem, 20 sekunder før sad de alle 5 ved siden af hinanden på den måde :fnis:


Anne: ja, det var en super dejlig dag.

KariN: Hende gamle Muddi holder fest morgen, middag og aften, totalt utilregnelig gammel dame der blæser på god takt og tone :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.