Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vores nye Silver børn

Startet af Black Diamond, 21. Maj 2010, kl. 10:22

Black Diamond

Jeg syndes lige jeg ville vise jer hvad det lykkes os at få her om nogle uger. Det er vores nye lille silver pige Jasmin. Hun er kun 3 uger gammel lige nu. Og jeg var heldig lige at få nogle billeder af hende i går.
Hun er lys silver med sort næse og halv angora.
Jeg har købt en anden dreng fra samme opdrætter også, som skal hedde Janus. Han er chokolade/Silver Anora.
Billedet af ham er ikke så godt, men jeg skal nok ligge nogle bedre ind når jeg får dem.
Janus bliver vores nye V-håb. Og han er en drøm for mig der går i opfyldelse, lige som Jasmin er det for Robert.

Her er de..





Og Janus, som jeg er spændt på hvilken farve han ender med at få..




Stubba

Ej, hvor spændende!

Tillykke med familieforøgelsen :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

mette11

De ser rigtig søde ud...tillykke med det.

Men jeg forstår ikke helt at du/i nu skal have nye dyr, når i for ikke ret længe siden måtte skille jer af med nogle, da udlejer ikke ville gå med til at i havde mere end et vist antal dyr! Hvordan kan det så være at i lige pludselig skal have flere og også har hvalpe?? Det forstår jeg altså ikke...

Black Diamond

Vores lejer gav os et max på 5 ja. Men da han lærte dem at kende og fandt ud af de ikke var "skadedyr" så sagde han godt for opdrættet og for vi købte flere.
Jeg har snakket med alle de nye ejere af mine gamle dyr. Inden jeg begyndte at købe flere nye dyr.