Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sort/Hvid

Startet af Emmadyhr, 12. December 2008, kl. 21:19

Emmadyhr

Jeg har prøvet at lave nogle nye billeder af mine dyr..Felina er ikke med på billederne da hun er i karentæne for tiden( hun er gået i løb)

Men her kommer lidt billeder som jeg har siddet og leget lidt med at lave..Håber i vil kunne lide dem :)

Først min dejlige lille Mir.. <3













Så kommer Fiona Krystall(kælenavn Fimbe)









Og så også lige to af Oliver..  <3 (kælenavn Oli dreng)



Det sidste af Oliver er så i farver  :D









lille_jill

Nøj.. jeg kunne godt nok godt tænke mig en sort/hvid ilder.  :love:
Det er sådan lidt stinkdyrsagtigt..

Julie

ååårh. felinas øjne, hvor er de søøøde  :love:

Emmadyhr

Citat fra: lille_jill Dato 12. December 2008, kl. 21:45
Nøj.. jeg kunne godt nok godt tænke mig en sort/hvid ilder.  :love:
Det er sådan lidt stinkdyrsagtigt..

I England er det meget normalt med den slags ilder..De har lavet ilder med striber også..Har set et billede af en.Den så utrolig sød ud
Men der er ikke så mange af dem tilbage mere fordi de fik et lovbud i England om ikke at måtte bort opererer deres anal kirtler.og de her ilderer havde meget store anal kirtler og nu er de ikke så populære mere pga lugten. ..
Men ellers kan man jo købe en af de helt sorte med hvide hager og øre Black self fra Tyskland og Holland..De har de meget meget sorte ilderer ,som jeg personligt er helt vild med..Elsker sorte og de kan ikke bliver sorte nok for mig <3..
Hvis jeg skulle avle på ilder i fremtiden så blev det på den farve..
Jeg har samlignet hvalpe billeder af vores sorte ilder her i danmark (Felina) og de sorte fra tyskland..og der er altså stor forskæld på farven..Felina er ikke sort i forhold til dem..