Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Protrætter af mine dyr(rigtig mange)

Startet af Cille, 30. December 2008, kl. 23:46

Cille

Ja så var jeg igen igang med mit cam. og fik taget et protræt/profil billede af mine ilder.
Nogen er der mange af og andre kun et enkelt.
Der er også enkelte imellem som ikke er helt så god i kvaliteten,og jeg ved godt deres klør er for lange...de blev klippet lige efter,og ved de 2 sidste kan man se de er blevet klippet....de nemlig ikke ude på samme tid
Her er resultaterne :)

1.Mellissa

2.Venus (der er brugt red eye reduktion på det først billede...venstre øje..derfor lidt underlig farve)



3.Klister

4.Titania som bare ikke kan li man holder hende

Her på nr 2 billede af hende holder jeg hende i nakken,men det hjalp heller ikke og hun har fået en lidt stram maske,fordi jeg netop holder hende i nakken

5.Pluto som også skal holdes for at sidde stille,og med lidt kamp fik jeg et par billeder af ham







6. Malavia



7.Elliot....Rumles darling





8.Blomme.... Hendes øje er grå det er ikke fusk...hun er blind på det øje ;)





9.Gekko



10.Cosmo....på ham er der brugt red eye reduktion på hans billeder....hans pupil bliver altid virkelig rød på billeder(på nær det første for der vender han væk fra blitzen)





11.Chewie-tvebak.



12.Figaro





tzari

sikke dog nogle dejlige pels bolde    :D Begynder ligefrem at overveje en angora bamse  :-$
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Cille

Taaak! :D
Det var en dejlig kompliment,når jeg nu ved hvordan du har det med angora osv ;) :)

Julie

ååårh.. dine dyr er simpelthen så dejlige! jeg glæder mig til at se dem igen, specielt de nye totter :D

Cille

Tak :D
Du kan også glæde dig for de er så søde.
Men regner da med du ser dem i febuar ;)

Julie

det regner jeg helt bestemt også med :D og jeg tror da nok jeg stjæler titania med hjem, hehe.. hun er godt nok blevet smuk!