Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Vores banditter

Startet af lussingen, 4. Januar 2011, kl. 15:23

lussingen

Jeg har forsøgt at tage lidt billeder af vores søde dyr i dag, men som sædvanlig gad de ikke samarbejde :fnis: Det var kun Loke, Speedy og Inani jeg fik billeder af, Minnie var ikke til at opdrive nogen steder :lol:

Først lidt af Speedy:






Så lidt af Loke



Og lidt af Inani



Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hej Banditter.

Hvor ser I bare søde og frække ud.

Speedy hvad er det du står og siger til Loke på billede nr. 3?

Og sikke da et morgenhår Inani har, hold da fest.  :lol:

Jeg er lidt ked af, at I ikke gad snakke med mig igår, det var faktisk kun Loke lige da jeg var kommet, og så Minnie.
Inani var lige forbi, men hun gad ikke engang bide i mig.

Dejligt endelig at se billeder af jer herinde. :)

Knus fra tanti Ann
Ann Hillerslev.

Stubba

Ej .. Din Loke ligner 100% min Rofus :O Hvor er det vildt!



Nogle utrolig dejlige dyr du har dig :D
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

lussingen

Hej tanti Ann.

Jeg sagde bare til Loke, at hvis han ikke bed Inani i måsen, så ville jeg gøre det. Hun har nemlig været fræk hele dagen, så hun trænger gevaldigt til at blive mindet om hvem der bestemmer.

Inani har tit morgenhår. Det driller vi hende ofte med. Så bliver hun sur på os og kalder os dumme drenge.

Vi ville altså meget gerne snakke med dig igår, men vi var lidt trætte. Jeg ved ikke hvorfor Inani ikke bed dig, det plejer hun ellers gerne at ville. Måske er hun ved at finde ud af, hvordan man opfører sig når der er gæster?
Loke og Minnie kaster sig altid i grams for hvem som helst :fnis:

Båt båt Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lussingen

Citat fra: Stubba Dato  4. Januar 2011, kl. 15:28
Ej .. Din Loke ligner 100% min Rofus :O Hvor er det vildt!



Nogle utrolig dejlige dyr du har dig :D

Tak for de søde ord <3
Ja, det kan jeg sørme godt se. De ligner virkelig hinanden!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Du har bare nogle rigtig dejlige OG frække dyr...

Vi glæder os super meget til vi får lov til at være sammen med dem igen... Ja og så selvfølgelig også dig og resten af din skønne familie..   <3

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato  4. Januar 2011, kl. 15:44
Du har bare nogle rigtig dejlige OG frække dyr...

Vi glæder os super meget til vi får lov til at være sammen med dem igen... Ja og så selvfølgelig også dig og resten af din skønne familie..   <3

Tak for de søde ord. Jeg ved de også vil glæde sig til at se Jer igen, de elsker at have gæster på besøg. Vi glæder os alle 3 rigtig meget til at se Jer på lørdag :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

De er nu altså bare så smukke dine dyr mette - og fyldt med personlighed der skinner igennem på billeder :D

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  4. Januar 2011, kl. 15:54
De er nu altså bare så smukke dine dyr mette - og fyldt med personlighed der skinner igennem på billeder :D

tusind tak Trine <3 Vi synes også de både er smukke og strutter af personlighed <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Hvor er de bare søde. Jeg er helt vild med det første billede af Inani

Bawa


Eliza

Hvor er de bare dejlige  :) Men Envy mener altså at det er Loke der skal bides i måsen  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato  4. Januar 2011, kl. 16:47
Hvor er de bare søde. Jeg er helt vild med det første billede af Inani

Tusind tak. Ja, Inani er altså en super skøn pige, fræk som en slagterhund, men med et hjerte af guld <3

Citat fra: Bawa Dato  4. Januar 2011, kl. 22:57
Speedy :love: :love: :love: <3

Ja, Speedy er en lækkermås og han ved det :lol:

Citat fra: Eliza Dato  5. Januar 2011, kl. 12:46
Hvor er de bare dejlige  :) Men Envy mener altså at det er Loke der skal bides i måsen  :lol:

Griner. Loke bliver vist nødt til at mande sig op og vise hende Envy-pigen hvor skabet skal stå :lol: Jeg tror dog han vil passe på sin mås fremover når han møder hende :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Louise V

Hvor er de bare dejlige  :)

lille_thor

De ser vidunderlige ud  :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred