Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vores dyr lider af genetisk sove fejl :S

Startet af Dark Crystal Ferret, 14. Januar 2011, kl. 22:46

Dark Crystal Ferret

Vi har seriøst nok de mest underlige dyr her i huset. Altså når de sover.
Tror især dyrene vi har købt sidste år har en genetisk fejl når det gælder at ligge normalt når man sover.

Her kan i se hvad jeg mener.

Pixel i dag. Den dreng kan bare ikke ligge normalt og sove i et bur. Det er så tit vi ser noget i den her stil. Men denne her var nu alligevel så sjov jeg lige måtte have lidt billeder af det.. ( undskylder lige hans bakker er lidt fyldt på billederne )







Micko er heller ikke altså helt normalt i sine sove vaner..



De gamle kan være lidt med.. Tjalfe! ( Men underlig, er på mange måder et ord der er i mere eller mindre i symbiose med den dreng jo)



Men huset vinder i underlig liggestillinger må altså gå til Shiva! Hun kan bare ikke ligge normalt i en køje eller en kurv. Og har taget nogle billeder. Men kunne – helt uden at overdrive- tage et foto af hendes mystiske sovestillinger hver eneste dag. For det er bare Shiva at ligge underligt..





Lidt ældre billede – men den mest typiske af hendes stillinger


Og lidt mere Shiva sover!




Og sidst.. to gode venner. Billedet er ikke så underligt i sig selv. Men her i huset jo! De sloges altid om at ligge i den hule der. Og der er for det meste kun én vinder. Men her har jeg fanget både Micko og Shiva – enige om der var plads nok i den til to.



cibatuchsi


Anne

hehe men de sover jo normalt alle sammen :D Søde billeder

Rokkie

Hehe, søde billeder :D

Det er samme situation her i huset, Bailey er dog for doven til konstant at smide sig i en mærkelig position.... Smilla har det med at lægge med halvdelen af kroppen ud af køjen hvis hun beslutter sig for at sove inde i buret..

ildmar

nåå for er det kært  :fnis:

dejlige billeder 8)

Bawa

Jeg synes nu ikke at de sover i underlige stillinger.
Det er i hvert fald ikke stillinger jeg ikke før har set mine egne sove i :fnis:
Men søde ser de da i hvert fald ud!

PiaLyng

Søde og smukke dyr :D!

Men intet jeg ikke har set mine egne små gøre :lol:

Dark Crystal Ferret

Hæhæ så verden er åbentbart fyldt af genetisk sove fejl siger i ?? hmmm.. ikke lige noget jeg lige syndes jeg VIL avle ud igen så  :lol: for de er virkelig sjove og søde når de gør det :love: elsker at se dem når de sover, og gå og grine af at de ligger totalt underligt. Det er så hyggeligt :fnis:

Tusind tak alle sammen :)

AnneME


Minority ferrets

hehe elsker den måde Pixel sover på :P hvor er det nogle søde billeder  :fnis:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity