Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

vis os din dejlige angora

Startet af lille_thor, 27. Januar 2011, kl. 00:12

lille_thor

synes lige vi skal ha en billede serie med angora ildere :)
så jeg ligger bare lige ud med Thor


Man kan ikke så godt se vor lang pelsen er på et billede men han har lang og meget blød pels
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

#1
Er du sikker på han er angora?

På det billed ligner han en alm korthårs

Her er mine 3 angora'er

Først Lego


Så er der Kalle


Og så er der hoppebolden Poppy

lille_thor

hans pels e ca. 6 cm de fleste steder på kroppen
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

En alm korthår kan godt have lang pels. En af mine hvalpe Chucky er utrolig langhåret og han er ikke angora, selvom han rent faktisk ligner en. Har Thor næsefejl?

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Ok - han kan sagtens være angora, men ud fra det billed vil jeg sige han er alm korthår

Cille

Thor... ked af at skuffe dig og håber ikke du har købt den som angora... Men jeg kan heller ikke se den er angora.

hende her er alm i pels, dog har hun angora i generne, da jeg jo ved lidt om hvad der ligger i hende.
Men som du kan se er hun meget langpelset


Her er så hendes onkel, som er Angora



Mine andre 2 angoraer

Epoxy


Pluto
Det godt nok et ældre billede,men det for du kan se hans pels bedre...den var så flot dengang og i år har han ikke helt fået samme pels... billede nr 2 er fra i år...dog ca 2 mdr gammel,så pelsen er blevet bedre



Starshineferrets

Little Miss Oops a' Daisy och en "Bad hair day"



cibatuchsi


Dark Crystal Ferret

Sunny Ferret Janus (Micko)



Pixel Lionheart



MM-Ferret M27 Mir ( Tjalfe)


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Bawa


Shamua

#12
Macto (lige det nyeste billede af ham :P ) :





Min elskede Mikka:







Og så et af dem begge: Fra venstre Macto - Venus (IKKE ANGORA) - og så Mikka  <3


Vh. Marianne

lussingen

Her er vores søde Minnie-pige:






Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie