Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vores nye kradsetræer!!

Startet af mette11, 23. Juni 2011, kl. 20:11

mette11

Mor har været så sød at bestille nye ting til vores nye værelse...og dem vil vi lige vise frem.  ;) Vores værelse er ikke helt færdigt endnu, men vi må godt sove derinde om natten nu!!  :dans:
Det er nogle multi-funktions-ting mor har købt...man kan lege på dem, spise på dem og skide på dem!! Super-smart!!  :dans:
For at få nogle billeder hvor vi rent faktisk er med på, har mor lagt små stykker tørret and rundt omkring!! Nam-nam!!  :ja:















Mallow beklager sit usle udseende, men hun skifter pels!! Sigi beklager sin dårlige frisure, men hun var ikke klar over at hun stod model og havde derfor ikke sat pelsen!
Mor beklager at billeder ikke er helt gode (især med øjnene), men hun kan ikke finde opladeren til batteriet til det gode kamera!!  :( Undskyldninger har vi nok af...men man kan forhåbentlig se at de to piger hygger sig!  ;)

Ida

Ej hvor ser det lækkert ud og det virker som om at de virkelig nyder det! Jeg gav også mine ildere et stort kradsetræ.... De kunne ikke være mere ligeglade.... :D

Louise V

Den legeplads ser godt nok sjov ud  :D

Kan i ikk lokke vores mad mor til og købe sådan en til os??

Båt båt far Fnug og Kessler

Dark Crystal Ferret

Hvor ser det fedt ud Mette11.
Det må lige være sagen for dine små totter :dans:

mette11

CitatKan i ikk lokke vores mad mor til og købe sådan en til os??

Båt båt far Fnug og Kessler
Vi kan prøve, men mor har gemt visakortet fra os, for hun siger at vi har brugt alt for mange penge på vores værelse! Men kender vi hende ret, så kommer der flere ting til os, for vi finder det kort igen!  :dans:

Mor lokker os med godbidder, for hun siger at vi skal lave noget for dem og lede efter dem!! Noget med "aktivering" og "godt for os"...ved ikke hvad hun snakker om, men der ligger nogen gange godbidder der og man kan også sove i hulerne, når mor har lagt senge derind!  :ja: Vi kan godt li´ vores kradsetræer og vores mor!! <3

Mallow og Sigi

Anne


KariN

Hvor er det altså bare blevet fint :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Tak tak  :) Vi er også meget tilfredse med dem. Begge kradsetræer er ret gode til ildere, selvom de egentlig er til katte. Det ene har de dog lidt svært ved at komme ned fra, men så må de jo øve sig!! (ok jeg har stillet andre ting derhen de kan bruge til at komme ned, så fjolserne ikke falder ned i forsøget på at hoppe ned)

FerretParadise

Hold op hvor ser det bare godt ud.  :)
Kan du ikke tage et billede så man kan se hele klatretræet?
Ann Hillerslev.

Eliza

Det er virkelig lækkert og dine dyr er rigtig heldige  :) Jeg gider ikke bruge penge på et med huler igen for de bliver stort set kun brugt til at gemme mad og spise i og så går der ikke længe før det kan smides ud  :( er det fra zooplus?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Tak tak.  :)

Jeg har indført ny fodringsmetode!! De får kun kød når jeg er der og sidder med dem når de spiser og når de er udenfor! Jeg er nemlig så træt af at de ødelægger deres ting ved at lægge kød i dem! De er simpelthen nogle svin, så der må holdes øje med dem når de spiser kød indenfor!  ;)

De er begge to købt på zooplus.de og det med køjen var på tilbud (det er det så ikke mere desværre, men det er altid ret billigt derfra).

Her er det ene. Modellerne er udenfor og sover til middag, så de er ikke med på de her billeder!


Og det andet. Desværre er det lidt svært for dem at komme ned fra toppen af den hule hvor de to trapper er. De kan ikke helt finde ud af det, men det er også lidt dumt, så lige nu sætter jeg deres bus (det kalder vi transportkassen som de altid har stående og som de bliver båret ind og ud fra løbegården i), så de kan hoppe ned på den. Indretningen er ikke endelig og det skal ikke stå som det gør nu derinde, men vindues-lysningen skal laves før det kan blive indrettet færdigt, da de lige nu ikke må være deroppe (ubehandlet træ og Sigi er en dårlig kombination!)

FerretParadise

De ser bare begge to skide gode ud, dine dyr er meget heldige, at bo hos jer.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

forkælede kræ! :P -det ser bare så fedt ud Mette :D

mette11

Tak tak...ja mine kræ er nok lidt forkælede, men det skal sådan nogen jo være!  :P Jeg glæder mig dog til det er helt færdigt, for så bliver det endnu federe tror jeg!  :dans:

Ida

Det er næsten lige før dine ildere lever bedre end mig....  :lol: