Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vores 3 vidundere

Startet af lussingen, 29. Juni 2011, kl. 18:48

lussingen

Så lykkedes det mig at tage lidt billeder af de tre små (efterhånden store) hvalpe :)
Kombinationen af et kamera der har danset af, usamarbejdsdygtige hvalpe og mig er bare ikke i top, men lidt billeder blev det dog til :lol:











Jeg tror ikke det er nødvendigt at skrive, at vi alle er faldet helt pladask for disse 3 små søde og kærlige skønheder <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ih altså, jeg kommer jo helt til at savne de små banditter, når jeg ser billeder af dem.  <3
De er godt nok vokset siden du fik dem hjem i fredags.

P.s.: Har du set om der er fedt på lin linse på kameraet? Jeg synes det ser sådan ud.

Hvis du nu inviterede mig hjem, så ville jeg gerne tage lidt billeder af dine små skønheder.  ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 29. Juni 2011, kl. 19:01
Ih altså, jeg kommer jo helt til at savne de små banditter, når jeg ser billeder af dem.  <3
De er godt nok vokset siden du fik dem hjem i fredags.

P.s.: Har du set om der er fedt på lin linse på kameraet? Jeg synes det ser sådan ud.

Hvis du nu inviterede mig hjem, så ville jeg gerne tage lidt billeder af dine små skønheder.  ;)

Jeg kan godt forstå du kommer til at savne dem. Jeg har savnet dem frygteligt de sidste dage. Jeg skulle jo på arbejde og det var forfærdeligt :( Men nu har jeg jo sommerferie :dans: De er simpelthen så nemme og dejlige. Det er nogle meget kontaktsøgende, tillidsfulde og kærlige hvalpe <3
Åh gud nej hvor pinligt, hvis der er fedt på linsen, det tjekker jeg vist lige med det samme :-$
Du er altid velkommen herhjemme, du siger bare til ;) ( vi kan jo evt. finde ud af noget lørdag eller søndag??)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lussingen

Citat fra: lille_thor Dato 29. Juni 2011, kl. 19:07
Hvor ser det skønt ud :)

Tusind tak :) De hygger sig også gevaldigt herhjemme :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Torne Tøsen og Catli siger hej og båt båt til deres brødre  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 29. Juni 2011, kl. 22:35
Torne Tøsen og Catli siger hej og båt båt til deres brødre  :)

Brødrene båtter overstadigt tilbage <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.