Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Vis os din fedthale

Startet af Amazing Ferret, 16. September 2011, kl. 12:15

Amazing Ferret

Jeg synes da lige vi skulle have en tråd om de dejlige fedthaler

Jeg lægger ud med mine :fnis:

Sammy


Lina


Kalle


Mathilde som virkelig ligner en rotte lige nu :fnis:



Sølvsten

#1
Ok jeg trækker mig Mathildes er da også bare skøn.

Efter at ha kigget på Lokes med lidt andre øjne kan jeg godt se at han også vil vinde over Benny.


Benny har bare haft fedthale hele sommeren og jeg havde sådan håbet at den ville blive klar her til oktober, men det gør den ikke.

Amazing Ferret

Nogen af mine bliver heller ikke klar til Dooking...men sådan er det jo bare  :fnis:

Mathilde er dog begyndt at få hår....det skal bare vokse helt ud nu

Mustela

Host host.......

Jeg har hørt, ved ikke om det er rigtigt, men at dommerne på fx Dooking ikke trækker for fedthaler  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Sølvsten

Hold da op det var en god nyhed!! så har 5 ud af mine 8 en chance for ikke at blive trukket i point p.g.a. det

Amazing Ferret

Det vil da glæde mig hvis de ikke trækker for fedthale, for jeg har 6 ud af 13 med fedthale med :fnis: :fnis:

Shamua

Ja, her har de voksne også fedthaler.... suk! ... Jeg tror ikke de kommer udenom et par bemærkninger..

Vh. Marianne

Sølvsten

Citat fra: Shamua Dato 16. September 2011, kl. 12:33
Ja, her har de voksne også fedthaler.... suk! ... Jeg tror ikke de kommer udenom et par bemærkninger..

Det går nok også alligevel bare der er gode præmier på lodbordet!

Mustela

Jeg har 2 ud af 6 med fedthaler. Kulles hale er ved at "vokse" ud, men er stadig vildt grim. Kalosas hale er skide grim  :lol:

Men ja, bare der er gode præmier på lodbordet  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Dark Crystal Ferret

Vores hus er gudskelov fedthale fri nu - men vi har haft et par stykker hend over sommeren. Micko havde en rigtig grim en til Petfoods, og Pixel havde også en. Emma var lige ved at få en for små 3 uger siden, men den er åbentbart gået i sig selv igen. For hendes hale er pæn igen nu - heldigvis.

FerretParadise

Jeg har 4 fedthaler her hjemme, den ene mere grim end den anden.
Så ja, jeg ska vist ikke håbe på det store på Dooking, så jeg er med på den med gode præmier i lotteriet.  :lol:
Ann Hillerslev.