Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Yambo

Startet af Soelberg`s SUN ferret, 29. Januar 2012, kl. 09:47

Soelberg`s SUN ferret


Han er bare så fin og nem den dejlige Yambo. Dog er han ikke helt så pæn i pelsen som i kan se, men det kommer vel  :fnis:














FerretParadise

Han ser rigtig sød ud.  :)
Jeg kom til at tænke på swahili da jeg læste hans navn, så var det stavet lidt anderledes, ville hans navn betyde "Hej" eller "Goddag".  :)
Ann Hillerslev.

Minority ferrets

Hvor ser han sød ud :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Soelberg`s SUN ferret


han hed Yambo i forvejen, og det passer egentlig så godt til ham, så vi valgte at beholde det

Lena og Peter

Hvor er han sød... Men det var da også på tide vi fik lov til at se dyret... :P

Endnu en gang tillykke med ham..  :)

katja

hvor er han sød af se på :)
ejer af 7 dejlige trolde,

FerretParadise

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 29. Januar 2012, kl. 10:07

han hed Yambo i forvejen, og det passer egentlig så godt til ham, så vi valgte at beholde det
Ja selvfølgelig, det ville jeg også selv ha gjort.
Jeg kom bare til at tænke på det, da jeg tror det udtales ens. Eller måske ens, jeg ved ikke hvordan Yambo's navn udtales.  ;)
Ann Hillerslev.

mette11

Hvor er han lækker  <3

Dark Crystal Ferret

Hvor er han fiiiiiiiin  :love: Er han sort angora??
Han ser virkelig lækker ud  <3 Tillykke med ham  :)

Soelberg`s SUN ferret


jeps han er black self

Cille

Fine dreng, og glæder mig til at se ham i fin pels....så bliver han da super smuk :D

Shamua

Weee, Yambo! Michaels helt egen ilder! :D Jeg har startet en fan klub op, tror jeg vil lave en side på facebook til ham :D Haha!! Glæder mig til at se ham til næste vinter, han bliver garanteret skide smuk!

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Tillykke med ham  :D

Maria

Nøj, hvor ser han sød ud!  :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahr hvor er han fin! super kært ansigt!! Hvor er han fra?