Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vores 3 små prinsesser

Startet af Dark Crystal Ferret, 11. Marts 2012, kl. 12:50

Dark Crystal Ferret

Nu lagde jeg nye billeder ind af Tjalfe og Felina for nyligt. Så tænkte i også lige skulle se vores 3 prinsesser igen, og lige høre hvordan det går med dem :)

De har fået et meget tæt sammenhold de 3 piger her <3 <3 Og jeg er begyndt at kalde dem min nye trio for de gør bare alt sammen. Angel og Zarfia er begyndt at få så meget glæde af hinanden, og det sidste nye er at de to er blevet alfa tæver herhjemme. Jeg har jo endelig fået Tjalfe og Felina nok ind i gruppen til at de alle 5 kan gå på samme gulv, uden at det ender i store kampe. Og Tjalfe og Felina har da også efterhånden indfundet sig med at lade de unge komme til.

Men man kan stadig godt se hvor tæt Bomuld og Angel er på hinanden. Når de 3 piger sover, ligger Bomuld og Angel altid oven i hinanden og Zarfia et andet sted. Men i leg og alt andet, der er det nu Zarfia og Angel der bestemmer, hvem skulle have troet det om lille Zarfia som altid fik tæv da hun var lille og kun ville lege med en kat, fordi alle ildere var dumme.
Zarfia er også vokset en del siden i så hende sidst.

Måske især hænd over maven  :-$  Hun vejer nu 1080g så hun har taget næsten 200g på over vinteren. Så hun er nu lille, og tyk :lol:
Hun ser virkelig komisk ud, men også utrolig sød og kær. Hun er heller ikke så lille mere, som da vi fik hende. Hun har fået en god størrelse nu og er faktisk på længde med Felina. Så alt i alt er min lille baby ved at blive voksen. – hvilket hun har fundet ud af haha.

Men her har i lidt billeder af vores dejlige lille trio, og håber i kan lide dem.

Zarfia Kasmina















Bomuld – utroligt at tænke på at pigen bliver 6 år, så godt som hun holder sig.











Angel

















Både Bomuld og Angel havde ikke prøvet kød/barf da vi fik dem (eller angel havde som lille hos os), men de er begge vilde med dem her.



Bomuld og Angel





Det var dem  :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Skønne billeder! De er sku smukke alle sammen!
Men hvor er det altså vanvittigt så meget bomuld ligner Mortens gamle Bandit!! Han fylder også 6 i år. Morten sys jo derfor at Bommuld er noget af det smukkeste, altså næst efter Bandit;0) hihi

the bird

årh søde, du har nu engang de smukkeste dyr:) glæder mig vildt til at få Zafira og Angel på besøg:)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillader mig lige at poste to billeder af Bandit hvor jeg klart sys man kan se en stor lighed ;)

det var lige det jeg hurtigst kunne finde hvor man ser ham forfra. her sys jeg det ligner hinaden meget i bygning og udtryk. Dog har han ikke så meget hvit over øjnene her, men billedet er fra inden han satte vinterpels!

Her er han mere puffig i hovedet og man kan se mere af den hvide markeing over øjnene, som Bommuld har! Sys bestemt de ligner hinanden en del!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. Marts 2012, kl. 13:00
Skønne billeder! De er sku smukke alle sammen!
Men hvor er det altså vanvittigt så meget bomuld ligner Mortens gamle Bandit!! Han fylder også 6 i år. Morten sys jo derfor at Bommuld er noget af det smukkeste, altså næst efter Bandit;0) hihi

Ja, jeg kan godt se en vis lighed. Sjovt de er lige gamle. Hvor kommer Bandit fra? Kunne da være lidt sjovt hvis de måske var i familie. Det er jo meget begrænset hvad vi ved om Bomuld. Faktisk ved jeg kun hun havde en søster som døde af sygdom sidste år, og som boede sammen med Bomuld og Angel. Hun hed Silke. Bomuld og Silke hed de.
Ville sådan ønske jeg kunne opsnuse lidt oplysninger om vores dejlige pensionist, så jeg måske kunne få lidt baggrund på hende.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato 11. Marts 2012, kl. 13:11
årh søde, du har nu engang de smukkeste dyr:) glæder mig vildt til at få Zafira og Angel på besøg:)

Vi glæder os også meget til at komme forbi og lege med dig og totterne <3

Lena og Peter

Ingen tvivl om at Ramses og Angel er i familie med hinanden... Nogle rigtige dejlige billeder.. :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 11. Marts 2012, kl. 13:34
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. Marts 2012, kl. 13:00
Skønne billeder! De er sku smukke alle sammen!
Men hvor er det altså vanvittigt så meget bomuld ligner Mortens gamle Bandit!! Han fylder også 6 i år. Morten sys jo derfor at Bommuld er noget af det smukkeste, altså næst efter Bandit;0) hihi

Ja, jeg kan godt se en vis lighed. Sjovt de er lige gamle. Hvor kommer Bandit fra? Kunne da være lidt sjovt hvis de måske var i familie. Det er jo meget begrænset hvad vi ved om Bomuld. Faktisk ved jeg kun hun havde en søster som døde af sygdom sidste år, og som boede sammen med Bomuld og Angel. Hun hed Silke. Bomuld og Silke hed de.
Ville sådan ønske jeg kunne opsnuse lidt oplysninger om vores dejlige pensionist, så jeg måske kunne få lidt baggrund på hende.


Jeg ved desværre heller ikek forfærdelig meget om Bandit! Han skulle vidst komme fra fyn og så er han født i maj 2006, det er desværre det eneste vi ved:O/
Det er bare lidt pudsigt de ligner hinanden sys jeg!

Dark Crystal Ferret

#8
Citat fra: ilderbanden Dato 11. Marts 2012, kl. 14:01
Ingen tvivl om at Ramses og Angel er i familie med hinanden... Nogle rigtige dejlige billeder.. :)

Tusind tak - og nej, den kan de ikke komme uden om :lol:

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 11. Marts 2012, kl. 14:29
Jeg ved desværre heller ikek forfærdelig meget om Bandit! Han skulle vidst komme fra fyn og så er han født i maj 2006, det er desværre det eneste vi ved:O/
Det er bare lidt pudsigt de ligner hinanden sys jeg!

Ja det har du ret i  :) Aner ikke hvor Bomuld er født, som sagt, så tør ikke udtale mig om det skulle være på fyn. Jeg har bare valgt at holde hendes fødselsdag samme dato som Fiona havde den (den 15/3) da jeg med begge to ikke havde en konkret dato at holde mig til. Så tænkte hun kunne få den dato og vi kunne lave lidt hygge for hende, lige som vi gør med de andre :fnis: Har allerede købt en lille fødselsdags gave til hende :love: :dans:

Maria


Shamua


Vh. Marianne