Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vores nye familiemedlemmer

Startet af mette11, 19. Juli 2012, kl. 09:39

mette11

I sidste uge fik vi to nye familiemedlemmer. De hedder Flying Wasabi og Flying Gari og kommer fra Anne. Det er to pænt store drenge med masser af krudt i bagenden og som generelt opfører sig rigtig pænt. Dog har vi nogle daglige samtaler ang. hvordan man behandler folks tæer - det er vi nemlig ikke helt enige om  :S.
I starten gik det ret godt med sammenføringen, men så begik den ene af dem den fatale fejl at bide Jonas i tæerne mens Mallow så det. Så så hun rødt og så skulle begge hvalpe bare tæskes. Nu er Mallow så blevet steriliseret, så hun går ikke sammen med dem endnu og derfor er sammenføringen sat lidt på stand by, da hun skal holde sig i ro (ja det er sgu også ret let med en ilder som hende jo  :X). Sigi ignorere dem fuldkommen og Elmer forsøger at tæske lidt på dem, men eftersom han er et kvaj til alt sådan noget, så får han mindst lige så meget tæsk af dem som de får af ham  >:| >:|

Her er lidt billeder af de to smukke drenge  <3










KariN

#1
Sikke nogle lækre basser du har fået dig :D dem glæder jeg mig til at møde :)

Man kan håbe at Mallow har glemt at den ene bed Jonas, når hun igen må gå sammen med dem (på den anden side så ER det jo Mallow og har lidt på fornemmelsen at hun husker ret godt, så specielt når det gælder Jonas) ;)

Jeg krydser fingre for at det bliver en god sammenføring :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten

Det er godt nok nogle lækre drenge.

Barky

Der var de jo...!! <3
De ligner nogen små nuttede bøllefrøhvalpe... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

De er bare så skønne de drenge  <3 <3 <3.....og hvor er jeg glad for at jeg ikke har ildere der stiller i samme klasse som dem  ;)

Shamua

Det er bestemt nogle store fine hvalpe du har fået dig :) Håber den fortsatte sammenføring kommer til at gå godt! :P ... Kan være Mallow har glemt den fatale fejl om noget tid  >:|

Vh. Marianne

Eliza

De er da bare nuser.. <3

Ham Jonas er heldig sådan at have en vagtilder der kan passe på ham mod sådan nogle farlige banditter  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie

#8
Amen hvad er det dog jeg takkede nej til?! De er bare skønne!!  :)

mette11

CitatAmen hvad er det dog jeg takkede nej til?
Ja det var dumt!! Men Anne har en tilbage jo...hehe...

Jeg er også meget glad for dem. De er nogle fine dejlige drenge og jeg glæder mig til de alle kan gå sammen, men lige nu er det vigtigere at Mallow kommer sig helt (det mener hun selv at hun er jo, men dyrlægen siger hun skal slappe af og vente lidt med at være sammen med dem hun slås med).

Nanna

Ååååååårh :D Hvor ser de søde og smukke ud!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

lussingen

Stort tillykke med de to nye familiemedlemmer :) De ser godt nok søde ud <3
Hende Mallow er da en værre en :fnis: Jeg har sjovt nok en herhjemme, der minder om hende :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Dejligt at se dem igen, selv om jeg jo har set billederne af dem før :)

jeg ved nu ikke om det er store drenge, men skal vi bare sige de blev større end vi havde regnet med :lol:

Zopad

Hvor er de skønne :) er altså lidt facineret a de der store sorte poter de da for søde  :fnis:
Apollo & Draco <3

mette11

Citatjeg ved nu ikke om det er store drenge, men skal vi bare sige de blev større end vi havde regnet med
Herhjemme er de store, for mit sammenligningsgrundlag pt. er Elmer!! Ergo er de store!! For de er sgu næsten lige så store som han er, selvom det ikke siger meget jo  :-$ Men det er jo heller ikke størrelsen det kommer an på, selvom jeg må indrømme at jeg håber på at de bliver nogle store bamser  :dans: Søde er de (når de ikke æder vores tæer) og det er jo det vigtigste  ;)