Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Verdens bedste Cerulean

Startet af Malene, 13. September 2012, kl. 02:00

Malene

Jeg har ikke taget så mange billeder på det sidste, fordi *indsæt selv en masse dårlige undskyldninger*. Men jeg tømte lige kameraet og så synes jeg da at I skal have lov til at se nogle af de (dårlige) billeder jeg har fået taget af min dreng, når jeg har husket mig selv på at billeder er rare at have :fnis:








Når man har undersøgt en ny seng/hule, så er det helt lovligt at få et ilderflip.


Det ligner ham ikke specielt meget..


Hans lager bag sofaen. Der skal hundens tæppe og legetøj, sokker, sko og hvad han nu ellers kan komme i nærheden af, gemmes. Nu når jeg kigger på billedet, ligner det faktisk også at han har slæbt nogle af hundens godbidder med der om :lol:


"Seee, jeg kan stå på to ben... Har du en mus til mig?"


Se lige den lækre fedthale. Han er bare SÅ smuk lige nu 8) Jeg tror han har hørt at fedthale ikke er helt unormalt når man er en viril mand og derfor vil udnytte det *suk*




Mine forældre fik ny seng og så var der lige krøllet en topmadras sammen i stuen. Den kunne også godt bruges som gemmested (æselbamsen er hundens).


Kasser fra den nye seng (eller senge er det måske) er gode at lege i!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Han er bare så lækker :D

Jeg syns billederne er gode man kan se at han hygger sig :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Han er virkelig en meget smuk dreng.  <3
Jeg kan se hvor sjovt og godt han har det, og jeg synes bestemt ikke billederne er dårlige.  :)
Ann Hillerslev.

englefugl

Hvor er han bare super dejlig  :dans:

Kiddo

Ej hvo er han bare flot,
sikke da nogle gode billeder.
Jeg kan knap nok få min fis til at sidde stille, til at jeg kan nå at tage et billede af hende.
Your problem is you think your problem is your problem

Barky

Hvor ER det dejligt med nye billeder af Cerulean!! Han er bare sådan en skøn dreng! <3 <3 <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Jeg er enig med alle overstående...-Cerulean er bare en helt speciel dreng...så smuk dejlig og helt vidunderlig <3

Cille

Han er da fin og dine billeder er bedre end du selv synes :D....man er altid selv så kritisk :)

PiaLyng


Anne

Det er da slet ikke dårlige billeder, det er skønne billeder :) ! Men det kan heller ikke blive andet med det motiv.

Eliza

Han er bare så smuk og herlig :) synes han ser utrolig uskyldig ud på flere af billederne  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Malene

Mange tak for de søde ord allesammen :D

Cille > Ja, det har du ret i. Men jeg synes nu ikke ligefrem slørede billeder og lysende grønne øjne er så pæne :fnis:

Eliza > Jamen det er han da også :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill


Shamua


Vh. Marianne

Julie

Skønt at se lidt billeder af ham Malene. Han er bare sådan en fin dreng :D