Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Er han Angora??

Startet af Black Diamond, 2. November 2009, kl. 13:23

Black Diamond

Ja nu bliver jeg sq i tvivl igen igen om Tut. Han har altid haft underlig pels. Opdrættern var i tvivl om han var angora.Da jeg fik ham hjem blev jeg i tvivl. Han har ikke næse fejl og det gør det bare meget svære at finde ud af. Jeg aftalte med Julia at hun skulle se på ham. Men det var svært at se med hans hvalpe pels. Derfor har jeg været spændt på når han fik voksen pels. For der kommer det jo frem hvad der er hvad
Nu har han fået vinterpels! Og den er godt nok lang :S Jeg syndes ikke jeg kan se nogen underuld heller. Før var der noget der kunne være, men det kan jo lige så godt være nye hår fra hans voksen pels der var på vej ud.

Jeg skaffer lige nogle billeder af ham lidt sener. Skal lige købte nogle batterier til min kamera. Så de kommer om nogle få timer.

Men seriøst hvis han faktisk var angora :dans: Det ville godt nok være fedt hvis jeg alligevel fik en lille angora dreng <3


Black Diamond

Yes så fik jeg taget nogle billeder.. Stor opgave med en dreng der vrider sig rundt hele tiden :lol:
Undskylder billedernes kvalitet, det er et dårligt kamera og der var dårligt lys i huset..Men jeg håber i kan få en idé af det alligevel

Han er først lige begyndt at få vinterpels nu, så jeg ved ikke om den bliver længer eller hvad??












Amazing Ferret

Ud fra hvad jeg kan se, så er han ikke angora. Kan du ikke sammenligne ham med Tjalfe....du har jo ligesom allerede en angora :fnis:

Black Diamond

Jo jeg kan prøve, men jeg ved ikke om det hjælper, for tjalfes pels er ikke kommet ud endnu så kan ser virkelig klasket ud...

Barky

Han er ikke angora.. hvis han er noget er han bare lidt langpelset....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Black Diamond


Black Diamond

Citat fra: Barky Dato  2. November 2009, kl. 15:10
Han er ikke angora.. hvis han er noget er han bare lidt langpelset....

Nej ok, du har jo også set ham før :) Men det er bare den lange tjavsede pels der igen og igen driller mig :X
Men i har nok ret i han bare er lang pelset.. Opdrættern kaldte ham en 3/4 del angora.. De udtryk har det jo for det i Tyskland og Holland :fnis:

Soelberg`s SUN ferret


nej jeg tror godt nok heller ikke at han er angora, men smuk er han helt sikkert

AlisVolatPropiis

Thlayli har ligeså lang pels ligenu :) det har også undret mig, især fordi der ikke umiddelbart er meget angora i ham :S

tzari

topdollar der er 100% korthåret havde samme længde sidste vinter og myca nærmer sig  i år :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

My har også haft den længde før

Bawa

Sheila har også den længde lige nu :ja:

Shamua

Rigtig flot fyr, men er ret sikker på han ikke er angora hvis jeg sammenligner med mikka... hvad man kan se på billed nr 3 ligner det at der er uld under håret :)

Vh. Marianne

Barky

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  2. November 2009, kl. 15:35
Thlayli har ligeså lang pels ligenu :) det har også undret mig, især fordi der ikke umiddelbart er meget angora i ham :S


.............tror du......
Bla bla bla.... Hilsen Julia