Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Afro-ilder

Startet af lille_jill, 2. November 2009, kl. 17:37

Black Diamond


cibatuchsi

manglede øre burde også have en klasse for sig selv. har i hvert fad to af dem herhjemme...gg
men ja syntes også det er lidt strengt at der er en sort klasse når vi rent faktisk er mange der har ret lyse standarter som ikke vil få de bedste chancer når de er oppe imod de flotte mørke af slagsen.

FerretParadise

Nu kommer det jo helt an på hvilke dommere der skal dømme.
Feks så vandt Christinas Venus en 1. plads på Viking Ildern i år, og hun er da bestemt det jeg vil kalde en lys vildtfarvet. ;)
Nu har jeg et par sorte ildere, og selvfølgelig er jeg glad for, at der er en sort klasse på denne udstilling.
Men jeg kan ikke sige, at de så vil klare sig bedre, men heller ikke dårligere.
Jeg har oplevet, når min den ene stiller i vildtfarvet klasse, at min hun er blevet trukket i points fordi hun ingen maske havde, og pga hun var for jævn i farven. Omvendt har jeg også oplevet af samme ilder blev nr. 1 i vildtfarvet klasse og blev bedste vildtfarvet.
Så alt kommer an på dommerne
Ann Hillerslev.

Black Diamond

Jeg vil så også lige sige jeg godt kan forstå jer der har lyse standarter. Når de skal op imod en mørk vildtfarvet. Jeg har jo selv en af dem nu også.. Det er rigtig det er noget af en dyst det komme op imod der.Så jeg kan rigtig godt forstå jer. Men som Ann siger så er det dommern det kommer an på når det kommer til det.