Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ilder hale

Startet af Robert, 16. Juli 2010, kl. 09:27

Robert

Jeg syntes min fritte Buster ser lidt bare ud på halen nogen stedet specielt på bagsiden og ved spidsen af halen er det  normalt at en ilder ikke har så meget hår der på halen?

KariN

Det kunne godt lyde som om han er ved at få fedt-hale. Det gør at de kan blive tynd-hårede eller miste al pelsen på halen :)

Det er ikke noget der er farligt og går som regel væk af sig selv efter noget tid, (der kan godt gå lang tid)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Robert

Okay men får han hårene tilbage igen? Er der noget jeg kan give ham så han får hår på igen? Måske noget olie eller noget?

lille_jill

Jeg vaskede Chuckys hale 2 gange dagligt med en neglebørste og mediscrub i 14 dage, så gik det over. Men de fleste venter bare på at det går over.

Starshineferrets

fedthale kan även ha ett samband med binjuretumörer, har de pälslös svans i upprepade säsonger eller att pälsen även börjar försvinna vid roten och bakkroppen är det väldigt troligt. Att de tappar pälsen på svansne har med en överproduktion av hormoner att göra, det är vanligt att okastrerade hanar gör det, samt även kastrerade som kan ha en överproduktion av hormoner. Det brukar däremot försvinna vid pälsbytet efter sommaren.