Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad gemmer din ilder?

Startet af Mewz, 11. Oktober 2008, kl. 20:49

Mewz

I dag har jeg tager ilderne i at løbe med et par ting, og da jeg så for lidt siden rykkede sengen ud, fandt jeg deres forråd. Deriblandt var at finde:

En æske p-piller
Et playstationstik
Kærestens tandbørste
Et par strømpebukser
En laptoprem
En Chanellæbestift
3-4 kuglepenne
Et godbids-lager
Lidt kyllingepålæg
Et batteri
Og ikke mindst én af de der blå poser man tager på fødderne i svømmehallen.
- Og det er så bare fra i dag.  >:\
Det er godt, de er der til at minde mig om at visse ting bør placeres en smule mere ildersikkert. Fik desværre ikke taget et billede, så det må blive en anden gang.


Hvad er jeres ilderes foretrukne tyvekoster - og hvor bliver de gemt?

Gerne med billeder. :D
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Amazing Ferret

Mine gemmer kun deres egne ting :P

RockaHulla

Heheh, det var noget af en samling!

Dudley stjæler ikke noget og det har han aldrig gjort.
Elvira derimod....Hun elsker at stjæle sko. Alles sko. Og hvis hun ikke kan få skoen indunder skaber, flår hun bare indlægget ud istedet og snupper det. Så hvis jeg ikke lige kan finde min sko eller den ene føles lavere end den anden, ved jeg hvorfor  8o|
Ellers er hendes favoritter lommeletter, skruelåg, sokker, poser og andet godt  :D

Winther Ilderen

I går var dagens høst
4 kuglepenne
1 par opvaskehandsker
1 pose slik
3 sko
1 vaskeklud
nogle godbidder
1 pizza skorpe
og en kasse med forskelligt legetøj blev tømt fra forskellige gemmere

Malene

Mine drenge er faktisk gode til, ikke at stikke af med ting. Men ind i mellem bliver jeg lige nødt til at lede efter fjernbetjeningen, fordi jeg glemmer at lægge den væk og de er så glade for de skide gummiknapper >:\
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Chucky forsøgte at stjæle en kost (en af de store lange nogen) forleden dag. Jeg havde ellers taget mine forholdsregler og gemt den oven på mit toilet, men kræet fik fat i den og begyndte at trække den ud i min gang for at gemme den. Det skal måske lige siges, at jeg bor på kollegie, så har ikke en særlig stor gang. Chucky endte med at blive helt hysterisk på kosten fordi at den ikke kunne drejes i gangen, så måtte vriste den fra ham.
Ellers elsker han, når min mor er på besøg for hun har kleenex og briller i tasken.
Jeg har også måttet opgive at få mit gardin op, fordi at posen med skruer på mystisk vis forsvandt..

Velsh82

hmm..
gemmested på toilettet: bruser (smart finder vi aldrig) vores undertøj og alle sæbeprodukter.
Stuen og køkkenet: under skænk eller dvd reol
Div kattelejetøj (har omkring 40 stk rundt over det hele der havner der eller støvsuger)
der udover dagens høst
2 kuglepende
9 dvdfilm
2 halve klipklapper (kunne ikke være der)
bladende fra en bomst
1 bon
mine nøgler
3 lighter
1 halvtresser

Julie

Jeg kan ikke finde mine controllere til min wii  *-)

tzari

Citat fra: Velsh82 Dato 17. Oktober 2008, kl. 01:57
hmm..
gemmested på toilettet: bruser (smart finder vi aldrig) vores undertøj og alle sæbeprodukter.
Uhhh pas på sæbe produkter det dræber dyret hvis de slikker for meget i sig går ind og giver organ svigt  :offtopic:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Katrine

Mine to gemmer, mest deres egne ting og så når jeg vil tage tingene ud fra under sengen, så nupper de det da bare tilbage og løber rundt om mig, som "se, her, du kan ikke fange mig"

Men ellers har de løbet med:

En toilettaske
Et lille spejl

og så har Bamse en vane med at tage min hårelastik ud af mit hår og løbe med den :)
Ildere: Loppen & Bamse