Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min hjemmeside

Startet af Barky, 3. Juli 2009, kl. 22:16

Barky

...er hvad den plejer at være... Ikke opdateret men tilstede... *G*

www.barky.dk
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Min hjemmeside har fået ny adresse: www.barkys.dk

(da jeg ikke fik betalt for det gamle domæne, og en eller anden idiot havde skrevet sig på venteliste til det.)
Jeg er pt igang med at opdatere den..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Dejligt at du alligvel ikke opgav din hjemmeside, for jeg har i mange år elsket at se forbi den, og nyde dine billeder, og læse hvad du nu har skrevet.

Og sikke da en klaphat der har nuppet dit domæne, håber personen laver en gæstebog som jeg kan saboterer. :@
Ann Hillerslev.

Barky

Hehe.. Jeg blev godt nok også overrasket over at vedkommende dengang havde været så stædig at skrive sig på venteliste..
Men kan også huske at han/hun blev VED med at sende mails om de ikke godt måtte købe det domæne! For de hed jo Barky til efternavn, og det gjorde jeg ikke, så de kunne sandelig ikke se hvad jeg ville med det domæne. *G* (Men haha! Vedkommende fik lov til at vente 5 år på det!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

nåja men altså jeg ville da også have skrevet mig på venteliste hvis nogen andre havde mit drømmedomæne.
Du må jo gøre det samme og håbe at de også glemmer at betale engang.

Barky

Hehehe.. nej det er jeg alt for doven til. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Wooohooo..!! Jeg har lært at ligge videoer ind på hjemmesiden (tak youtube!).

SÅ under galleriet ligger der nu en side med videoer også.. (ikke alle mine videoer, men bare nogen få udvalgte)
Og så har jeg bare hygget mig med at opdatere den lidt hist og her, og fjerne nogen billeder og ligge nogen andre op i stedet.

Giv mig et lige praj om det nye baggrundsbillede til menu'en sidder dårligt, så skifter jeg det ud..

www.barkys.dk
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg synes det er dejligt med videoer af de fantastiske dejlige dyr (her tænker jeg så især på smukke Mallow  :P)

KariN

#8
Dejligt at se dine videoer :D og jeg syns din hjemmeside er blevet rigtig fin :D

Btw. Dem der overtog dit domæne bruger det ikke længere ;) Mere hvis du vil have det tilbage :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Rigtig flot hjemmeside.


Barky

SÅ er de nye ildere kommet på hjemmesiden.. Det var vist også på tide... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Ferretale

Fed hjemmeside  :)
Rigtig goe videoer og billeder  :D

mette11

Mallow er stadig fornærmet!!  :P :P :P Hun mener også at hvalpene bør stå meget højere oppe i menulinjen, så alle ser dem med det samme og man ikke skal scrolle ned!! Faktisk mener hun også at der bør være et kæmpe stort billede af hende på startsiden!  :fnis: :fnis: :fnis: