Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Alt man skal vide, som kommende første gang ejer

Startet af Zookie, 23. August 2009, kl. 07:47

Namilla

Så husk lige at sikre dig, at det er lovligt at holde dyr i den lejlighed... spørg evt. udlejeren specifikt om ildere, for det er ikke alle der har samme syn på dem... og det er bare ærgeligt at skulle til at skille sig af med dyrene, fordi man ellers bliver smidt ud af lejligheden...

Zookie

Citat fra: Namilla Dato 25. August 2009, kl. 09:31
Så husk lige at sikre dig, at det er lovligt at holde dyr i den lejlighed... spørg evt. udlejeren specifikt om ildere, for det er ikke alle der har samme syn på dem... og det er bare ærgeligt at skulle til at skille sig af med dyrene, fordi man ellers bliver smidt ud af lejligheden...


Det er en ret god ide :D:D:D

Line

Måske var det ikke skrevet så pænt, men ingen der har overvejet at jeg faktisk havde den mening og ikke havde en dårlig dag?  :X

Zookie

Citat fra: Line Dato 25. August 2009, kl. 19:26
Måske var det ikke skrevet så pænt, men ingen der har overvejet at jeg faktisk havde den mening og ikke havde en dårlig dag?  :X

jeg forstår dig godt - men altså, derfor behøver det jo ikke skrives sådsan ;)

Line

super. så er der jo ingen grund til at gøre et problem ud af det :)

Stubba

jeg er også førstegangs ejer :)

jeg har dog kun en .. en han. Jeg tror også du skal være bevidst på, at når du får en ilder i bur, så tager de stort set alt din fritid.
f.eks. så er min (en han på nu 16 uger), utrolig nysgerrig. Så når jeg er igang med mine lektier kravler han op på bordet og prøver at lege med min blyant .. så det tager lidt længere tid.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

Citat fra: Zookie Dato 24. August 2009, kl. 13:38
Det ikke er en mulighed at have dem gående frit hele tiden. :(

men er furet tower et godt bur?
http://www.zooplus.co.uk/shop/rodents/cages/ferret_cage/95915

det er et rigtig godt bur. har det selv og vores var glade for at gå i det