Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Bølle og Klunte søger nyt hjem

Startet af Lea, 24. August 2009, kl. 20:09

Lea

Klunte og Bølle søger nyt og blivende hjem.

De befinder sig i heddinge

Klunte er mellem 3-4år - standard
Bølle er næsten 1 år - Mørk standard
Begge er kasteret og vaccineret.

Der følger et stort to etage bur og alt deres tilbehør med.

Sælges da købers datter er allergisk overfor dem. og er jeg også selv derfor kan jeg ikke selv have dem . og vi samarbejder med at få dem solgt da de er solgt på købskontrakt.

De er begge tamme og bakketrænet.
Bølle kan godt finde på at nappe lidt i leg.

Alt koster 3500kr med bur og begge ildere.

Buret er et XL furet bur dobbelt. og der er hængekøjer, foder, shampoo, transportskasse ja alt hvad de har med til dem.

Billederne er mine egne er taget hvor jeg havde dem. så hvis i har set dem før er det derfor.

Klunte


Bølle


Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Håber virkelig at de denne gang kommer ud til godt og blivende hjem - især lille Klunte <3 Men jeg skal have to hvalpe - så har desværre ikke pladsen til dem :(

Lea

Citat fra: PiaLyng Dato 25. August 2009, kl. 21:57
Håber virkelig at de denne gang kommer ud til godt og blivende hjem - især lille Klunte <3 Men jeg skal have to hvalpe - så har desværre ikke pladsen til dem :(

Håber jeg virkelig også . blev så ked af at hører de skulle videre igen men nye ejers datter kan ikke tåle dem så de er nødtil at sælge dem :/ desværre .

Gør alt for at finde nogen som de kan blive hos så de ikke skal sælges rundt for det er godt nok for syndt
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

DET ER KUN BØLLE SOM DER ER TIL SALG FOR 1500kr . DER FØLGER EN SELE OG NOGET MAD MED TIL HAM . HAN SÆLGES PÅ KONTRAKT!


Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

SOLGT !!! Dette emne må godt slettet da Klunte har fået nyt hjem og har Bølle drengen også :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3