Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ENDELIIG !

Startet af nok, 24. Oktober 2009, kl. 11:48

nok

 hey :D !
så fik jeg sku endelig lov :D !!!
hvis der er nogle der har 2 pæne ilder hander(kasteret og det hele) til salg, skriv endelig !
hvis der er nogle der bor i nordsjælland så skriv endelig, ville være rigtigt fedt hvis man måtte besøge nogle med ilder :D !!
men har osse lige et par spørgsmål.
hvis en ilder slipper ud af sin sele, stikker den så af, eller kan man kalde den til sig ?

cibatuchsi

har desværre ingen tilsalg, men vil da sige mange  gange tillykke.
vi har en gang prøvet at en af vores kom ud af selen i skoven, han reager heldigvis på et pivedyr så kan kom hurtigt hen til oz.

Pipvig

jeg har også prøvet at min pige kom ud af selen men jeg fik hende heldigvis op før hun selv opdagede det.
Men man kan være uheldig så få din ilder chippet hvis den ikke er det når du køber den.

Lea

Jeg har prøvet at Balou min han er kommet ud af et bur jeg satte ham i udendørs mens jeg gik og lavede bur og rydet op . og han løb ind i mit skur og lige ud på græsset og ind i min lejlighed igen . lige så snart jeg kalder Balou kom han. og er sket nogle gange. da han er udbryder kongen kan virkelig komme ud af alt heldigvis går han ikke nogle steder.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Tillykke med du må få ildere :) - men synes stadig du lige skal møde en først :).

-Det er forskelligt fra ilder til ilder om den stikker af. men vist langt de fleste gør det.
Jeg har været heldig med mine ikke er sluppet ud af selen - eller har kun haft en som har gjort det. men hun var så kontakt søgende at hun styrtede hen hvor jeg var :).

AlisVolatPropiis

Selvom nogle ildere kommer når man kalder, jeg har selv været heldig Cosmo kom hen til mig før han opdagede snoren var faldet af, så ville jeg som udgangspunkt ikke regne med at min ilder kom når jeg kaldte. Og det synes jeg heller ikke du skal. Det er ikke en hund, og skræmmer noget ilderen, eller er der noget interessant, så er den væk.

Så pas godt på, og tjek at ilderen er sikker i sin sele konstant :) -husk dog også at ikke alle ildere finder det morsomt at gå tur.

Amazing Ferret

Jeg kender en som har 2 ildere til salg - de er 2½ år - det er en kastreret han og en steriliseret hun

nok

det skal helst være 2 hanner, er der evt. en opdratter jeg må komme ud og besøge ? :)

Stubba

hvor ligger kokkedal henne af? :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

cibatuchsi

altså vi bor i frederiksværk og kunne nok finde en dag i kan kigge forbi, vi har kun 6 dyr og de faktisk alle til den søde ende.  så ved ikk om det er bedre i besøger en der har både søde og frække dyr...gg

cibatuchsi

Citat fra: Rofus Dato 24. Oktober 2009, kl. 15:10
hvor ligger kokkedal henne af? :)
det ligger i nordsjælland

AlisVolatPropiis

Der er ikke ildere til salg hos opdrættere lige foreløbigt, de sælger som regel ikke deres dyrt købte avlsdyr og elskede kæledyr. Kun hvalpe...og de kommer ikke om vinteren :)

nok

ville ikk komme forbi opdrætter for at købe, men for at se og sådan :)
-det er der mange der har sagt jeg skulle gøre og så tage min forældre og bror med

alvin

Du kan også kpmme og besøger os. Vi bor i Farum. Vi har 8 dyr.
Billeder er dem kan ses her: http://www.fraekkefritter.dk/voresildere.html

www.fraekkefritter.dk

zinneth

Hey...
Jeg har 2 kastereret hanner som jeg desværre må af med.
1 standart og 1 pastel.
de er ca 1½ år gamle og utrolig søde og dejlige.
og bor pt. i Tappernøje.
vil du høre mere ring venligst 30204039