Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad gør man?

Startet af Amazing Ferret, 15. November 2009, kl. 12:19

Amazing Ferret

Det var da så lidt  :fnis: Vi må hjælpe hinanden hvor vi kan  :lol:

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato 16. November 2009, kl. 00:31
Det var da så lidt  :fnis: Vi må hjælpe hinanden hvor vi kan  :lol:
Ja lige præcis! Havde aldrig selv tænkt så langt :fnis:

tzari

#17
nøj hvor kreativt det vil jeg da lige få ofret en sok på til Firefox :dans:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej jeg sys han ser kær ud med en stribet trøje! og det er jo til hans eget bedste!

tzari

Ligeså hurtigt jeg fik en på Firefox fik hun den af  :X Mon det kun virker ved hanner  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

Citat fra: tzari Dato 23. November 2009, kl. 23:06
Ligeså hurtigt jeg fik en på Firefox fik hun den af  :X Mon det kun virker ved hanner  :S

Nej jeg tror det er det samme  :fnis: Cotton har lært at tage sin af lige så hurtig han får den på  :fnis: - pisse irriterende faktisk  :)

Bawa

Citat fra: Amazing Ferret Dato 23. November 2009, kl. 23:07
Citat fra: tzari Dato 23. November 2009, kl. 23:06
Ligeså hurtigt jeg fik en på Firefox fik hun den af  :X Mon det kun virker ved hanner  :S

Nej jeg tror det er det samme  :fnis: Cotton har lært at tage sin af lige så hurtig han får den på  :fnis: - pisse irriterende faktisk  :)
Det samme gjorde Neelix, så jeg er begyndt at bruge sådan en underlig sele.
Dem der der kun holdes sammen af velcro. Hvis i kender dem?
De dækker hele rykken :D Det er genialt!

Black Diamond

Kan man ikke også bare bruge en normal sele? Kom jeg lige til at tænke på :-$ For den får de jo heller ikke bare sådan af..

Bawa

Citat fra: Black Diamond Dato 24. November 2009, kl. 14:52
Kan man ikke også bare bruge en normal sele? Kom jeg lige til at tænke på :-$ For den får de jo heller ikke bare sådan af..
Men den dækker jo ikke over såret :D

AlisVolatPropiis

Men den kan måske forhindre den anden ilder i at bide til :)

Amazing Ferret

Jeg har prøvet at sætte en sele på Cotton uden på trøjen, men han bryder sig ikke om at have den på, så han bliver helt ked og vil helst hænge og det synes jeg er synd