Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mit livs CHOK!!!

Startet af Black Diamond, 1. December 2009, kl. 17:51

Shamua

Orh ha tjalfe da..

Min første tanke var også hjernerystelse. Krydser fingre for den lille fyr.

Tanker herfra!

Vh. Marianne

Black Diamond


Sølvsten

Håber Allison kan hjælpe ham!

Black Diamond

Jeg sidder og vendter på min kontaktperson. Hun tager bare ikke sin telefon lige nu og det er bare iiiiiih.. Skal med tog og alt muligt, og så tager hun ikke telefonen.
Men tog nogle billeder af tjalfes hage. Ville ikke rode for meget inde i munden på ham. Men lige nu ligger han inde i hængekøjen i trasportkassen og sover sammen med Felina. Han har været oppe to gange på den sidste time og spise og drikke lidt. Han kan tygge og han kan også gabe, så kan kan vel ikke havde brud på kæben når han kan det??.. Men ja.. her er lige nogle hurtige billeder af ham..





Sammen med Felina

Shamua

Er jo ikke for klog på sådan nogen, men nej - tror ikke man vil kunne bruge kæben hvis der var brud, det gør hvertfald nas når et menneske har brækket kæben!....

Vh. Marianne

Black Diamond

#20
Ja det tænkte jeg også. Han virkede ikke som om det gjorde ondt. Men han kommer jo nok hjem uden tand. For der er meget lidt tilbage af den :(
Vil prøve at høre om jeg kan få den med hjem hvis den skal ud. Så kan jeg vise jer den.. Syndes også det ser ud som om han har en stor bule i panden og jeg snakkede med Pff Anitta om at han måske er remt med siden af hovedet og så bombet tilbage så han var remt ned med panden mod jordren, for ellers kan han vel ikke både før en knægget tand og en bule i panden. For det ser ud som om der er en bule. Men det er svært at se for alt hans lange pels..  >:|

Shamua

Puha, ikke rart med tanden, men håber at det "bare" er en hjernerystelse, det er jo noget man kommer sig over.. Men nu må vi jo se hvad allison siger.. hvornår skal du afsted?

Vh. Marianne

Black Diamond

Jamen jeg skulle faktisk været med toget nu, men jeg vendter på min kontaktperson kommer, hun skulle ordne noget med de penge, for jeg har ikke nok til jeg kan komme hjem og tilbage og igen i morgen. og hun er ikke på arbejde i morgen så jeg skal vendte på hun komme så jeg kan få penge så jeg har nok til turen i dag og i morgen.
Hun har lige ringet og sagt hun kommer nu så jeg håber jeg kan nå det næste tog..

Shamua

Ok, det var godt.... Held og lykke med ham  >:|

Vh. Marianne

Anne

Hej Maria, jeg håber I når til allison i dag. Det er godt du fik fat i hende i går, jeg var godtnok meget bekymret for Tjalfe da du fortalte det i går, og ked af det på dine vegne. Det er flot du ikke er sur på rengøringsfolkene, det ville jeg nok have været lidt. men jeg synes du skal fortælle dem hvad der er sket og om de godt vil lukke vinduet en anden gang.

Amazing Ferret

Jeg har lige fået en besked fra Maria om at Tjalfe er blevet indlagt hos Allison  :( og at hun er på vej hjem nu, så hun skriver senere

Jeg krydser fingre for den lille fyr

Bawa


Soelberg`s SUN ferret

fy for pokker hvor en omgang.
Jeg var også bare gået i panik, hvis noget lignende var sket her.
håber ikke at det er alvorligt med ham. Et stort trøstekram til dig Maria

Black Diamond

Så er jeg hjemme. Tjalfe er hos Allison nu. Han var meget livlig det meste af vejen der ud. Men han har ikke vennet sig til at den tand ikke er der og at det gør ondt at bide, så midt i et forsøg på at grave sig ud bed han tremme og remte tangen(eller hullet) Jeg kunne se på ham det gjorde vildt ondt. Efter det begyndte han at smaske og slikke sig om munden hele tiden så jeg var næsten sikker på han havde fået kvalme. Da vi kommer til Ballerup og ind hos Allison er Tjalfe slet ikke sig selv mere. Han er meget pasiv og midster fatningen hele tiden. Men hun undersøger ham og hans reflekser er helt som de skal være. Han kunne slikke efaolie og gik uden at slingre. Hans øjne var også helt som de skulle være. Så hun slog fast han ikke havde en hjerneskade eller fået en hjerneblødning. Puha, det var det jeg frygtede mest.
Hun undersøgte ham for brud på knogler, men kunne ikke finde noget. Hun sagde hun ville undersøge ham ordenligt for brud når han var i nakose i morgen.
Da hun kigger på tanden kan jeg se den er blevet mindre end i går. Den er åbenbar flækket helt op. Så den smuldre.. Hun siger at den bare skal ud. Der er under en cm tilbage af den. Kun det øverste af den tilbage.Og naven er blottet.

Jeg siger farvel til ham og går. Da jeg kommer ud og har gået under 5 meter klasker jeg helt sammen. Det var bare så hårdt og hun kan jeg slappe lidt af igen. så jeg er bare så træt nu!!!

Jeg ringer til Allison og siger jeg gerne vil havde tanden hvis jeg kan,når den er kommet ud. Men får fat i sekratæren (staves) og hun fortæller han reager på når de går forbi, men så pludselig stopper han og så kan de ikke få kontakt med ham. Allison har lavet en længere undersøgelse af ham og jeg skulle ringe kl 5 og høre hvad hun fandt ud af. Men hun har givet ham noget smertestillene. Tænker det måske er derfor han er lidt døsig nu??..

Men alt i alt, jeg fik ikke fat i hende kl 5. Hun havde slået telefonsvaren til og jeg kan ikke komme igennem nu. Så jeg må nok bare væbne med med ro indtil i morgen og så ringe og høre hvordan han har det. Tror han savner sin mor :'(

Men det er det der er sket indtil nu. Jeg er lige kommet hjem. Har været på farten siden kl 12 og har glemt at spise så jeg skal havde noget mad nu og slappe lidt af..

FerretParadise

#29
Jeg håber du kommer igennem aftenen, og natten, jeg ved hvor forfærdeligt det er at vente. Specielt når man venter i uvished.
Jeg tror nu at grunden til at han begyndte at smaske og  slikke sig om munden, efter han have bidt i tremmerne i kasse var pga smerter. Det må jo ha gjort afsindigt ondt på ham, og det kan være en meget naturlig reaktion på smerter i munden, og så også det at tanden jo er anderledes end den plejer at være.

Det kan også være årsagen på at han virker anderledes hos Allison nu, dyr reagere jo lidt anderledes på smerter end vi gør. Og dette kan være en af måderne. Jeg har selv oplevet dyr med smerter en del gange, de fleste gange oplevede jeg, at de blev klamme af røre ved. Ligesom når vi selv får koldsved.

Håber at alt går godt med ham.
Ann Hillerslev.