Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mit livs CHOK!!!

Startet af Black Diamond, 1. December 2009, kl. 17:51

Black Diamond

Det lyder meget rigtigt det du siger.. Hm... Jamen nu har han fået noget til smærterne og så håber jeg han klare natten over.. Stakkels min lille skatte mus. Hvor ville jeg gerne tage alle smærterne for ham og det hele. Kan slet ikke holde ud han skal går med det.  :'(

FerretParadise

Jeg tror helt sikkert at han er okay nu.
Han har fået noget smertestillende, og så skal Allison nok tage sig godt af ham.
Jeg ved godt det er rigtig svært, men se om du ikke kan være lidt god ved dig selv i aften, så du ikke sidder og er nervøs hele tiden.
Sender dig et kram.
Ann Hillerslev.

lussingen

Sikke en grim oplevelse! Jeg håber det hele ordner sig nu. Det er så forfærdeligt at vente på besked omkring ens elskede dyr, en følelse jeg kender alt for godt.
Vores tanker går til dig og Tjalfe, håber I begge er okay.

Mange tanker herfra og krydsede fingre og poter.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Stubba

Åh, jeg håber på det bedste! der er intet værre end ventetiden.

krydser alt hvad der krydses kan.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

CarinaNielsen

ej et forfærdeligt chok puha . !!
Basserne fra Herning. :)

luluengbo

 :(   Uha, stakkels dig. Fik helt hjertebanken over den forfærdelige historie.
Det lyder til han er i kyndige hænder, så håber han kommer helt ovenpå igen.
Mine tanker går til jer!  <3

Shamua

Det var godt i kom derind så han kunne få lidt for smerterne.. Vi håber på det bedste her hjemme!

Tanker herfra!

Vh. Marianne

Stef89

Håber på det bedste for den lille mand!!

Black Diamond

Tak skal i havde alle sammen. Det betyder meget for mig det i skriver.. Jeg har lige snakke med Allison nu. Han har det godt i dag. Han har spist og drukket og natten er gået godt. Han skal opereres om en time og så skal jeg ringe igen kl 12 og høre hvordan det er gået. Så jeg er bare så glad lige nu. Det var godt han har det godt igen nu. Jeg glæder mig helt vildt til at få ham tilbage igen.

Shamua

Citat fra: Black Diamond Dato  3. December 2009, kl. 09:09
Tak skal i havde alle sammen. Det betyder meget for mig det i skriver.. Jeg har lige snakke med Allison nu. Han har det godt i dag. Han har spist og drukket og natten er gået godt. Han skal opereres om en time og så skal jeg ringe igen kl 12 og høre hvordan det er gået. Så jeg er bare så glad lige nu. Det var godt han har det godt igen nu. Jeg glæder mig helt vildt til at få ham tilbage igen.

Pyha det var godt.. Krydser stadig fingre for ham.

Vh. Marianne

Black Diamond

Så er han blevet opereret. Det hele gik godt, eller som det skulle GG.. Hans tand var flækket hele vejen op. Så den er ude nu. Han er også vågnet allerede. Han har det godt. Og jeg har aftalt med Allison han skal blive der til i morgen i stedet. For hun ville gerne være sikker på at han spiser og alt det der. Så jeg regner med at tage der op i morgen og få lille mand. Han skal være på flyende i ca 14 dage til såret lukker sig. Men det tror jeg ikke han har noget imod. Han elsker a/d så det vil han sikker bare nyde.. (især når de andre ikke må få haha :dans:)
Jeg er bare så lette nu. Jeg var ude og undersøge stedet hvor han skulle være dratet ned. Der er altså asfaldt under lige dét vindue. Det er køkken vinduet der er et bed under. og under det her vindue han er faldet ud af er der et cykkelstativ. Så hvordan han er sluppet så billigt ved jeg virkelig ikke. Der må findes en Ilder gud der har holdt hånden over ham tror jeg  :fnis:

Shamua

Orh ha det var godt.. Fik en kuldegysning af lettelse :)...


Vh. Marianne

Black Diamond

Ja jeg er også bare så lette nu.. Når bare han har det godt igen og ikke har de vilde smerter udover selve hullet jo.. Det er så rat af vide..

KariN

Det er godt at den tand er ude nu så han ikke skal have ondt mere :)

Min Julian fik fjernet sin ene hjørnetand sidste år, og han ville kun spise sit almindelige tørfoder allerede da han kom hjem samme dag, han gad ikke opblødt foder eller dåsemad. Men hullet lukker sig forholdsvis hurtigt så han burde være sig selv igen om et par dage :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Black Diamond

Ja ok.. Men jeg vil nu helst gerne gøre som Allison siger. Og på den anden måde..Så skal han jo også forkæles i hoved og røv når han kommer hjem <3 :lol: Så jeg holder ham på dåse mad nogle dage med sikkerhed. Og det tøre står jo altid fremme så han har jo mulighed for at spise det hvis han vil/kan..