Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mit livs CHOK!!!

Startet af Black Diamond, 1. December 2009, kl. 17:51

A_M_T >Team Unique Ferrets<

øv sikke en træls historie!

Min loui knækkede også en tand for et stykke tid siden. men det var heldigvis kun spidsen der var knægget af så han fik lov at beholde stumpen!
Men han var også bare drættet ned fra et gulvtæppe der var rullet sammen og stillet op ad en væg! Men nøj hvor blir man nervøs for de små kræ!

God bedring til den lille mand!

KariN

Citat fra: Black Diamond Dato  3. December 2009, kl. 14:38
Ja ok.. Men jeg vil nu helst gerne gøre som Allison siger. Og på den anden måde..Så skal han jo også forkæles i hoved og røv når han kommer hjem <3 :lol: Så jeg holder ham på dåse mad nogle dage med sikkerhed. Og det tøre står jo altid fremme så han har jo mulighed for at spise det hvis han vil/kan..

Det forstår jeg godt, det ville jeg også selv gøre :) (eller det gjorde jeg også selv) hehe
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

stackars lille tjalfe! han måste ha haft änglavakt! hoppas att han återhämtar sig snabbt nu!

Black Diamond

#48
Det er endelig lykkes mig at tage et billede af Tjalfes tand, eller det der er tilbage af den.



Ved ikke om i kan se det, men der hvor den er grøn, det er der hvor knoglen har siddet.
Så ja, der var ikke meget af den tilbage og den skulle bare ud. Han har det godt igen og i dag har han også spist godbidder. Så han er begyndt at spise og er glad og alt igen. Hvad glæder mig virkelig meget. Sikke en tur!!!

Jeg bliver drillet med at han prøvet at undslippe den underlige urimelige mor han har. INGEN godbidder eller graven i potteplanter. Så Tja det kan jo være et flugt forsøg... Hæhæ

cibatuchsi

ja det er godt nok ikke meget tand der var tilbage